כיתה ריקה. צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

העירייה: הלימודים יתקיימו כמתוכנן, ההחלטה אם לשלוח את הילדים נתונה בידי ההורים

מוקדם יותר היום קראה הנהגת ההורים לעירייה לדחות את החזרה ללימודים בשל הקושי ליישם את הנחיות משרד הבריאות בחמסין הקיצוני. "לא תהיה חובת חזרה ללימודים מחר, לא יירשמו חיסורים והציונים של מי שייעדר לא ייפגעו", הודיעה הערב ההנהגה להורים

פורסם בתאריך: 18.5.20 20:39

הלימודים בכפר סבא יתחדשו מחר (שלישי) בכל שכבות הגיל, כולל עבור תלמידי כיתות ד'-י'. עם זאת, בהודעות של העירייה ושל הנהגת ההורים הערב (שני) נמסר כי הבחירה אם לשלוח את הילדים ללימודים תהיה בידי ההורים ולתלמידים שייעדרו לא יירשמו חיסורים וציוניהם לא יפגעו.

נזכיר כי מוקדם יותר היום קראה הנהגת ההורים לעירייה לדחות את החזרה המתוכננת מחר של תלמידי כיתות ד'-י' לבתי הספר בשל הקושי ליישם את הנחיות משרד הבריאות בשל מזג האוויר הקיצוני. הערב הגיעו הנהגת ההורים והעירייה לסיכום האמור.

"הודעת משרד החינוך על הפסקת הלמידה מרחוק החל ממחר, ובהתאם לכך חיוב המורים להגיע לבתי הספר, מעמידה אותנו בפני שוקת שבורה, ואולם אנו איתנים בדעתנו כי גל החום הכבד והמשך הגבלות הקורונה אינם מאפשרים למידה מסודרת ובטוחה", נכתב הערב בהודעה להורים מטעם הנהגת ההורים, "נדגיש כי בתיאום עם עיריית כפר סבא, לא תהיה חובת חזרה ללימודים מחר, לא יירשמו חיסורים והציונים של מי שייעדר לא ייפגעו. ההחלטה על שליחת ילדיכם לבתי הספר נתונה בידיכם ולכם החופש לבחור".

בהודעה שהפיצה הערב העירייה להורים נכתב: "אנו ערים לדאגתכם בנוגע לפתיחת מערכת החינוך על פי מתווה משרד החינוך והנחיות משרד הבריאות, וכפי שעלתה בסקר שבוצע על ידי הנהגת ההורים בקרב הורי התלמידים בעיר, בהתייחס לחזרה ללימודים נוכח מזג האוויר השרבי. ברצוננו להדגיש כי כל מוסדות החינוך נערכו לקליטת התלמידים והתלמידות. יש לציין כי על פי הנחיות משרד החינוך, ולאחר בירור מקיף שבוצע, החל ממחר לא ניתן יהיה לקיים לימוד מרחוק ("זום"), ועל כן בתיאום עם הנהגת ההורים העירונית, החל ממחר, יום שלישי, יתחדשו הלימודים בכל בתי הספר בעיר ובכל שכבות הגיל. ההחלטה על שליחת ילדיכם לבתי הספר נתונה בידיכם ולכם החופש לבחור. אנו, יחד עם צוותי החינוך, נקבל בהבנה מלאה כל החלטה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר