חטיבת שרת. צילום עיריית כפר סבא

70 אחוז מהתלמידים בשלוש חטיבות לא הגיעו היום ללימודים. ומה יהיה מחר?

רוב ההורים בחטיבות בר לב, שרת ואלון נענו לקריאת הנהגות ההורים ולא שלחו היום את הילדים ללימודים. בשעה זו מתקיימת פגישה בין ההורים לבין גורמים באגף החינוך בעירייה

פורסם בתאריך: 19.5.20 19:13

רובם המכריע של ההורים בשלוש חטיבות ביניים בכפר סבא – בר-לב, שרת ואלון, לא שלחו היום (שלישי) את הילדים ללימודים, בהוראת הנהגות ההורים של החטיבות. בהנהגות ההורים אומרים שיותר מ-70 אחוזים מהתלמידים בחטיבות האלה לא הגיעו ללימודים. בחטיבות נוטים לקיים את השביתה גם מחר ובשעה זו מתקיימת פגישה בין יושבי ראש הנהגות ההורים לבין גורמים באגף החינוך שבסופה יוחלט אם הם ימשיכו לשבות ואם לאו.

"המורים מחזקים אותנו בשביתה", אומרת יהודית איזנשטט, חברת ההנהגה בחטיבת בר לב, "יש מורות שמפחדות וחד משמעית אמרו שאם הילדים מגיעים בלי מסיכות הן לא פותחות את הכיתה. זה פשוט בלגן".

על מה מלמדת העובדה ש-70 אחוז מהתלמידים לא הגיעו היום ללימודים?

"שיש אחדות דעים וסולידריות חברתית ושההורים מבינים את המניעים שלנו. בחטיבת בר-לב אין כמעט מזגנים עובדים בכיתות. בהפסקה הילדים מחוייבים לצאת מהכיתה ובמסדרונות אין מזגן בכלל. אנחנו גם רוצים שנושא ההסעות יוסדר. אי אפשר לשים עשרות ילדים בהסעה בלי מסיכות. כל אלה ועוד הן סיבות מצוינות להיאבק לטעמי, לגלות סולידריות לפחות בין הכיתות אם לא בין בתי ספר. אנחנו הולכים על זה עד הסוף. לדעתי הבעיה הכי גדולה היא הזיגזוג. לא ייתכן שאם הורים מוחים משרד החינוך משנה כל יום את המתווה שלו. הם כל רגע משנים את ההנחיות. איפה השמירה על בריאות התלמידים?".

בחטיבות ביניים נוספות זועמים גם כן על הזיגזוג בהנחיות. "במקום להתאים את הפעילות למציאות בכל פעם כופים תנאים חדשים", אומר אחד ההורים, "בשם המאבק בין משרד החינוך לארגוני המורים מוציאים הנחיה שפתאום לא צריך מסיכות, או הנחיה שאפשר לסגור חלונות ולהדליק מזגנים ומבטלים חד צדדית את הלמידה המקוונת. הם מתאימים את התנאים לצרכים בלי להתחשב במציאות. מה קורה עם ילדים שנשארים בבית כי יש להם בן משפחה בקבוצת סיכון? איפה ההתחשבות בהם?".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר