מסאי דגו. צילום: עזרא לוי
מסאי דגו. צילום: עזרא לוי

תובע את עכו ונבחן בהפועל כפר סבא: בוזידאר ואסב עשוי לחתום

שחקן הכנף הבולגרי, שנמצא בסכסוך עם הקבוצה מליגת העל, ייבחן במשחק אימון הערב. שחרורו של נוורה הגיע, אצטדיון לויטה אושר למשחקים

פורסם בתאריך: 21.8.17 13:14

אחרי השמחה הגדולה מניצחון החוץ 0:2 על הפועל רמת גן במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית, בהפועל כפר סבא ממשיכים במלאכת בניית הסגל, שהתחילה מאוחר הקיץ בגלל חילופי הבעלות במועדון. הקבוצה תקיים הערב (שני) משחק אימון מול הפועל הוד השרון מליגה א', שם תבחן את שחקן הכנף הבולגרי בוזידאר ואסב, שהיה אמור לשחק בהפועל עכו בעונה הקרובה.

הבולגרי (24) שיחק בעונה שעברה בסלביה סופיה מהליגה הראשונה במולדתו, בה כבש ארבעה שערים ב-28 הופעות.  בקיץ טען השחקן כי חתם על חוזה מול הקבוצה הצפונית, שעלתה בעונה האחרונה מהליגה הלאומית, בעוד שבמועדון טענו כי היה מדובר רק בזכרון דברים וכי הם אינם מעוניינים בשירותיו. כעת השחקן יגיש ככל הנראה תביעה למוסדות פיפ"א, בטענה להפרת חוזה מצד המועדון.

בינתיים, שחרורו הבינלאומי של חלוץ הרכש הניגרי, פיטר נוורה, הגיע והוא יהיה בסגל למשחק ביום שני הבא מול הפועל פתח תקוה. מהמועדון נמסר היום כי התקבל אישור ממנהלת הליגה לקיים את משחקיה הביתיים של הקבוצה באצטדיון לויטה. "העירייה עוזרת לנו המון, הליקויים יתוקנו ויוצב לוח אלקטרוני במגרש, אמר המנכ"ל יובל קדוש.

ממנהלת הליגה נמסר: "על בסיס ההתחייבות לתקן עד חודש נובמבר את הליקויים, החליטה המנהלת לאפשר לקיים את המשחקים באצטדיון לויטה וזאת עד להשלמת על התיקונים הנדרשים". מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "מנהלת הכדורגל אישרה את איצטדיון לויטה ואת קיום המשחקים במתחם. חשוב לציין כי במסגרת שדרוג מתקני הספורט בעיר, יותקן במקום לוח תוצאות משחק אלקטרוני".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר