החיילים המשוחררים מהבית של בנג'י בפכילות הסברה ברעננה
החיילים המשוחררים מהבית של בנג'י בפכילות הסברה ברעננה

הבית של בנג'י בפרויקט חדש בכפר סבא: חיילים בודדים משוחררים יהיו לוחמי קורונה בשכר ברחובות

את הפרויקט יפעילו חיילים בודדים משוחררים שאין להם עבודה עקב הקורונה. הם יקיימו הסברה במרחבים הציבוריים לתושבים שלא שמים מסכות ושלא שומרים על מרחק, ויקבלו בעבור פעילות זו שכר

פורסם בתאריך: 9.6.20 12:52

חיילים בודדים משוחררים מהבית של בנג'י, בית החיילים ברעננה, יחלו ביום חמישי בפעילות הסברה לתושבים בכפר סבא, במסגרת "סיירת לוחמי קורונה", ויקיימו הסברה במרחבים הציבוריים כמו רחובות ראשיים, פארקים וקניונים, לתושבים שלא עוטים מסכות ולא שומרים על מרחק. הפיילוט הראשוני התקיים בהצלחה ביום שישי האחרון ברעננה בהשתתפות עשרה חיילים משוחררים. את הפרויקט מפעילים חיילים בודדים משוחררים שאין להם עבודה עקב הקורונה והם מקבלים בעבור פעילות זו שכר. בהמשך, המטרה היא להרחיב את הפרויקט לערים נוספות בארץ.

"הדאגה היא שיהיה גל שני של קורונה ונכנס שוב להסגר, לא תהיה פרנסה וכמובן אנשים נוספים ימותו", אומר שאול רורקה, מנכ"ל עמותת הבית של בנג'י, "מצד אחד זה מאוד ברור שצריך לשים מסכות, אבל מצד שני, לצערי אנחנו רואים לא מעט אנשים שמסתובבים בלי מסכות וצריך להזכיר להם פעם אחר פעם את החשיבות של עטיית מסכה. מהרגע שהרעיון עלה, תוך מספר ימים מצאנו תורמים מדהימים שרוצים לעזור לחיילים הבודדים ועוד יותר חשוב לעזור לכולם".

שאול רורקה. צילום פרטי

רורקה מספר שעם התחלת הפעילות ברעננה ביום שישי ניכר שהתושבים משתפים פעולה: "החיילים המשוחררים מסתובבים בעיר, במרכזי קניות ובגינות ציבוריות עם חולצות של הפרויקט. הם מדברים עם תושבים שלא לובשים מסכה, מסבירים להם את החשיבות ולמי שאין מסכות, הם נותנים לו. המטרה בהמשך היא להקים סיירת קורונה ארצית, שלצד החיילים המשוחררים ייקחו חלק גם תושבים מתנדבים, שיקבלו מאיתנו את כל החומרים".

רורקה מוסיף שבימים הקרובים ייפתח דף פייסבוק וייתכן שבהמשך במידה ויהיה ביקוש גדול, הם יפתחו גם מימון המונים, לגיוס תקציבים נוספים.

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, אמר: "אני מברך על שיתוף הפעולה המבורך בין עיריית כפר סבא לבין 'הבית של בנג'י', שיסייע מצד אחד בהעלאת המודעות להקפדה על הנחיות משרד הבריאות ויסייע כלכלית לחיילים מצד שני. העיר כפר סבא נמצאת בין הערים המובילות בארץ בשיעור תחלואה נמוך והוגדרה כ'עיר ירוקה'. אני מודה ל'בית של בנג'י' על היוזמה החשובה ולידידי ראש העיר רעננה חיים ברוידא, שחיבר בינינו לבין 'הבית של בנג'י'. במקביל לפעילות ההסברה, נגביר את האכיפה בנושא שמירת ההנחיות, למען בריאות כולנו, ואני קורא לערים אחרות להצטרף ולחבור לפרויקט זה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר