בית ספר סורקיס. צילום: ניר קידר
בית ספר סורקיס. צילום: ניר קידר

תלמידת כיתה ב' נדבקה בקורונה. בתוך כך נפתחה מחדש מחלקת הקורונה במאיר

מהעירייה נמסר שתעדכן בהקדם באשר להמשך הלימודים בבית הספר. במחלקת הקורונה במאיר מאושפזים 15 חולים, שניים מהם מונשמים

פורסם בתאריך: 20.6.20 17:04

תלמידת כיתה ב' בבית הספר סורקיס בכפר סבא נדבקה בקורונה. כך נמסר מאגף החינוך בעיריית כפר סבא. לפי ההודעה שנמסרה להורים התלמידה נמצאה חיובית לנגיף היום (שבת).

"ברגעים אלה מתבצעת חקירה אפידמיולוגית על ידי כלל הגורמים המקצועיים ומיפוי של כל באות ובאי בית הספר שבאו במגע קרוב עם התלמידה שנמצאה מאומתת לנגיף", נמסר בהודעה, "לאחר ביצוע המיפוי יקבלו כל מי שבא במגע עם התלמידה הנחיות ספציפיות ממשרד הבריאות ומבית הספר באשר לאופן בו עליו להתנהל".

עוד נמסר כי "עיריית כפר סבא נמצאת בקשר שוטף עם משרד החינוך ומשרד הבריאות, פועלת בהתאם לכל ההנחיות, בין היתר באשר להמשך פעילות בית הספר, ותבצע פעולות חיטוי במתחם בית הספר כולו. לגבי מתכונת המשך הלימודים, נעדכנכם בהקדם האפשרי".

בתוך כך, אתמול (שישי) הודיע בית החולים מאיר שפתח מחדש את המחלקה הייעודית לטיפול בחולי קורונה, שנסגרה בסוף חודש אפריל, בשל עליה במספר החולים המאומתים. במחלקה מאושפזים נכון להיום 15 חולים, שניים מהם מונשמים ומצבם של שניים אחרים מוגדר בינוני.

ד"ר ירון מושקט, מנהל המרכז הרפואי מאיר: "בשבועות האחרונים נותר מספר קטן מאוד של חולים בבית החולים מה שאיפשר לצמצם את מחלקות הקורונה ולהותיר יחידה קטנה שטיפלה בחולים אלו. כעת, משהתווסף מספר משמעותי של חולים במהלך הימים האחרונים, החלטנו לפתוח במהלך סוף השבוע את מחלקת הקורונה. ערוכים עם צוותים מקצועיים ומיומנים, בעלי ניסיון רב, שבמהלך הגל הראשון טיפלו במספר רב של חולים שחלקם הגדול שב לביתו. את הניסיון, הידע והמקצועיות הזו נרתום גם כעת ובכל שלב בהתאם להתפתחויות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר