גזבר עיריית כפר סבא היוצא, שגיא רוכל. צילום באדיבות עיריית כפר סבא
גזבר עיריית כפר סבא היוצא, שגיא רוכל. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

אחרי 12 שנה: גזבר עיריית כפר סבא שגיא רוכל עוזב את העירייה

רוכל מונה לתפקיד במאי 2008. הוא צפוי לעבור ולשמש גזבר בעיריית נתניה. "הגיעה העת להתחדש ולצעוד לעבר האתגר הבא", מסר

פורסם בתאריך: 14.7.20 11:00

גזבר עיריית כפר סבא שגיא רוכל מסיים את תפקידו לאחר יותר מ-12 שנה. רוכל צפוי לעבור לשמש גזבר של עיריית נתניה. הוא מונה לתפקיד גזבר העירייה במאי 2008, והיה אחראי במסגרת עבודתו על תקציבי העירייה, ניהול כספי העירייה והשכר.

"אני עתיד לסיים בקרוב את כהונתי כגזבר העירייה בכפר סבא, לאחר למעלה מ-12 שנים רצופות בעשייה ומלאות באתגרים, אותן מילאתי מתוך שליחות ואהבת העיר כפר סבא, עירי בה בחרתי לקבוע את ביתי", מסר רוכל באמצעות הודעה של עיריית כפר סבא, "הגיעה העת להתחדש ולצעוד לעבר האתגר הבא. הייתה לי זכות גדולה לשרת את תושבות ותושבי העיר כפר סבא ולקחת חלק משמעותי בחיי העיר , להוביל ניהול כלכלי איכותי ומצטיין ושירות איכותי לתושבי העיר ועובדיה".

ראש העירייה רפי סער: "אני מודה לגזבר העירייה על השנים הרבות בהן מילא את תפקידו באופן מקצועי ובמסירות, תוך מתן שירות מצוין לתושבות ותושבי העיר ותחושת שליחות אמיתית. שגיא רוכל הוביל את העיר כפר סבא ליציבות כלכלית, תוך דאגה לכל הנושאים הכספיים עליהם אמונה העירייה ומיצובה של העיר בצמרת הרשויות המקומיות בישראל. עבדנו יחד בשיתוף פעולה מלא, בתקופה מאתגרת ולא פשוטה והצלחנו יחד להוביל תקציב חירום עירוני באופן אחראי ותוך ראיית טובת העיר כולה. אני מאחל לשגיא הצלחה בהמשך דרכו וסמוך ובטוח כי ימשיך להוביל כל מקום אליו יגיע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדוע עזב?? האם יש הסבר מראש העיר על כך?? שכן נתן אמון מלא בו…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר