המכתב שנמצא על דלת מנהלת הקייטנה בבית הספר לאה גולברג. צילום פרטי

פרסום ראשון: מכתב מאיים נמצא על דלתה של מנהלת קייטנה: "מפקירה, הילדים שלנו ביד שלך, תתפטרי"

הנהגת ההורים בלאה גולדברג: "רואים בחומרה את המעשה הבריוני ואת ההתנהגות האלימה, אנו מצרים על כך שהורים בוחרים להתנהג בצורה כזו". נשקלת הגשת תלונה למשטרה

פורסם בתאריך: 29.7.20 12:26

הבוקר (רביעי) נמצא מכתב על דלתה של מנהלת הקייטנה בבית הספר היסודי לאה גולדברג. במכתב, שהורכב מאותיות שהוכנו מגזרי עיתונים, נכתב: "מפקירה, הילדים שלנו ביד שלך, תתפטרי". הנושא עבר לטיפול הקב"ט העירוני ונשקלת הגשת תלונה במשטרה.

גורמים בהנהגת ההורים הבית ספרית חושדים שהמכתב נשלח על רקע תרעומת של הורים באשר להתנהלות הנהלת הקייטנה במקרה שבו היה חשש שאחת הסייעות נדבקה בקורונה. אתמול הוציאה החברה העירונית לתרבות ופנאי הודעה בזו הלשון: "ברצוננו לעדכנכם כי היום נודע לנו כי מובילת כיתה ב'3 בבית הספר לאה גולדברג, שהייתה אמורה להיות בבידוד עד לתאריך 29 ביולי, שבה לפעילות מוקדם מהצפוי, עקב טעות אנוש. יובהר כי הסייעת נבדקה לנגיף הקורונה ונמצאה שלילית. אנו לומדים את המקרה, כדי למנוע את הישנותו בעתיד". בנוסף, היום אמורים לחזור תלמידי שכבה ב' בבית הספר של החופש הגדול ללימודים אחרי ששהו בבידוד.

גורמים בהנהגת ההורים העירונית אומרים לצומת השרון: "אנחנו יודעים שהורים כעסו על המקרה ולא מן הנמנע שהדברים קשורים אחד לשני. אבל בין זה לבין להגיב עם המכתב הפסיכי הזה יש פער גדול".

בתגובה רשמית של הנהגת ההורים הבית ספרית לצומת השרון נמסר: "הנהגת ההורים מצפה שהמקרים האלה יטופלו בצורה חמורה בצינורת המקובלים. האירוע מספיק טראומתי ומזעזע בשביל המנהלת. הנהגת ההורים רואה בחומרה את המעשה הבריוני הזה ואת ההתנהגות האלימה. אנחנו מצרים על כך שהורים בוחרים להתנהג בצורה כזו. זו התנהגות חריגה שלא עולה בקנה אחד עם רוח ההנהגה והתנהגות ההורים בבית הספר".

ממשטרת ישראל נמסר שהמכתב לא מוכר למשטרה.

בהודעה שהפיצה העירייה נכתב: "הורים ותושבים יקרים, הבוקר התגלה מכתב נאצה שהושאר בכניסה לחדרה של מנהלת קייטנת הקיץ בבית הספר לאה גולדברג. עיריית כפר סבא רואה את הדבר בחומרה רבה ותגלה אפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות מכל סוג שהוא המופנה לאחד מעובדיה, העושים לילות כימים למען תושבות ותושבי העיר ופועלים במקצועיות ובמסירות, בעיקר בימים לא פשוטים אלה. אנו נפעל בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו, לרבות הגשת תלונה במשטרה, על מנת למצות את הדין עם האחראיים על מסר הנאצה הפוגעני".

מהנהגת ההורים העירונית נמסר: "הנהגת ההורים העירונית מבינה את המצוקה ותחושת חוסר האונים סביב כל נושא הטיפול המערכתי בתחלואה בקורונה. יחד עם זאת, אנחנו סבורים שיש לקיים את השיח בנושא בצורה מכובדת ומכבדת, ואנו מגנים בתוקף את השיטה בה בחרו מי שבחרו לפעול. איומים ושיח אלים אינם הדרך להשגת המטרה ואין להם מקום בעירנו, או בכלל! הנהגת ההורים רואה בעיריית כפר סבא אחראית על שיבוץ אנשי הצוות במסגרות הקיץ. משכך אנו דורשים ונוסיף לדרוש שיתבצע פיקוח הדוק וקפדני על עבודת הצוותים. אנו בהנהגה מבקשים לנצל במה כזו כדי לקרוא לגיוס נוסף של כח אדם, וזאת על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושבת השכונה

    יש בבית הספר הזה הורים כל כך דוחים שכל ההתערבות שלהם פשוט פוגעת בילדים.

    בית ספר מעולה, ילדים איכותיים, הורים פשוט פח ואשפה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר