הבלונים מחוץ לבניין העירייה הבוקר. צילום: אלה בן משה, מטה המאבק
הבלונים מחוץ לבניין העירייה הבוקר. צילום: אלה בן משה, מטה המאבק

"מחשבים מסלול מחדש": פעילים תלו בלונים ושלטים במחאה על הנת"צ בויצמן

במהלך הלילה תלו פעילים נגד נתיב התחבורה הציבורית השמאלי המתוכנן ברחוב ויצמן במסגרת פרוייקט "מהיר לעיר". "ברור לכולם שהנתיב הזה הוא הרפתקאה מסוכנת", אמר נבות רובינשטיין, ממובילי המאבק. "אנחנו פועלים למען תושבי כפר סבא ולא למען חברות הדלק", הגיב עילאי הרסגור הנדין

פורסם בתאריך: 28.8.20 09:46

תושבים שעברו הבוקר (שישי) ברחוב ויצמן בכפר סבא בוודאי הופתעו מהבלונים והשלטים שנתלו שם הלילה. מדובר על אנשי מחאת הנת"צ השמאלי המתכונן ברחוב ויצמן, במסגרת פרוייקט "מהיר לעיר", שתלו בלונים ושלטים במחאה על התכנית, שעלולה לטענתם להפוך את רחוב ויצמן לתואם ז'בוטינסקי בפתח תקוה, על שלל התאונות והאירועים הטראגיים שקרו בו.

השלטים שנתלו הלילה בויצמן. צילום: אלה בן משה, מטה המאבק

השלטים שנתלו הלילה בויצמן. צילום: אלה בן משה, מטה המאבק

על הבלונים שנתלו ברחוב ויצמן, ובדגש על האיזור הסמוך לעירייה, נכתב "הנת"צ השמאלי יתפוצץ לנו בפרצוף". על השלטים שנתלו נכתב "מחשבים מסלול מחדש". "בכל הפרוייקט המבורך של 'מהיר לעיר', שמתעדף תחבורה ציבורית, רק עיריית כפ"ס בחרה להקים נתיב אוטובוסים באמצע רחוב אורבני", אמר נבות רובינשטיין, מראשי המאבק. "ברור לכולם שזו הרפתקאה מסוכנת ולא במקרה סגרו את כביש הדמים בז'בוטינסקי פ"ת, שגבה את חייהם של 21 אנשים".

הבלונים שנתלו. צילום: אלה בן משה, מטה המאבק

הבלונים שנתלו. צילום: אלה בן משה, מטה המאבק

עוד טוענים אנשי המאבק כי העירייה לא מבצעת חמישה סקרי בטיחות אותם הם דורשים – זמן חציית מעבר חצייה בנת"צ השמאלי, סקר תנועה לרחוב אנילביץ' והרחובות הסמוכים, דוח מסקנות לכביש ז'בוטינסקי בפתח תקוה, סקרי בטיחות לעומסים הצפויים סביב הכניסה והיציאה לבתי הספר, ודו"ח מקרים ותגובות, למקרה שתהיה תקלה לאחד הרכבים וידרש גרר או החלפת פאנצ'ר.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור הנדין, מסר בתגובה: "מדובר ברצף של הטעיות, כפי שקבע בית המשפט המחוזי שדחה את כולן לאחר בדיקת האמת. די בציון העובדה שישנן ערים רבות בארץ בהן נסלל או מתוכנן נת"צ שמאלי, בניגוד לטענה השקרית. רחוב ויצמן יפסיק להיות מגעיל, מוזנח ועמוס במכוניות פרטיות. רק כך נוכל להחיות אותו. מעניין שאותם גורמים אינטרסנטים לא חושפים למי הם קשורים ומי מממן מהלכים נגד הנת"צ. אנחנו פועלים למען תושבי כפר סבא ולא למען חברות הדלק, גם אם מכירותיהן המזהמות יפגעו בשל הפרויקט".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. עמנואל חיים

    מעניין שנציג מר"צ בעירייה ומספר 28 ברשימת מר"צ לכנסת מצא את האשמים בהתנגדות לנתיב תנועה ציבורית השמאלית, אבל לא מצא עדיין מי מממן את ההפגנות נגד נתניהו בבלפור וקיסריה ובגשרים, והחמור מכל ברחבי העולם.

  2. שם

    למה ראש העיר לא מתייחס? אחרי זה ידרסו אנשים ויבואו לחפש אשמים, עדיף להתייחס עכשיו ולפתור

  3. אזרח

    עוד פעם אתה נבות רובינשטיין מבלבל את המוח? הרי עתרתם לבגץ, זרקתם כסף על דיון מיותר בבג"ץ ולא עזר, נת"צ שמאל (בשדרה האמצעית)זה כמו כמו נתיב רכבת הקלה בגוש דן יהיה בשדרה האמצעית, ממש לא מסוכן, תבינו, כי האוטובוסים יותר מרוחקים מהמדרכות הולכי רגל ויהיו פחות נפגעי תאונות, באמצע עם הפרדה ובתחנות בטיחותי, לא כמו שעשו המחדל הבושה בפתח תקווה.

    אני לא מדבר בתור עובד עירייה או נתיבי איילון, אני כותב בתור תושב כפר סבא ותומך בשדרה האמצעית וגם לרכבים יותר כל לשתמש בצד ימין כדי לרדת למדרכה ולהכנס לחנות בחניה, ולא מהאמצע.

    המאבק שאתה עושה, זה מטופש.

  4. קובי

    על טיפשות של אנשים שלא יודעים לחצות כביש ולא שמים לב למה שקורה סביבם שום דבר לא יעזור ולא משנה היכן ימוקם הנת"צ

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    באם הכול בסדר עם ה-נת"צ למה העירייה שלחה פקחים ביום שישי לפני שבוע להוריד את השלטים והבלונים?? האם לזה יקרא דמוקרטיה, נוסח העבודה/מר"צ שמתנפצים בבחירות הבאות לכנסת.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר