שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ירדי עואמי
שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ירדי עואמי

השיבה לקרקע של הפועל כפר סבא / הטור של רועי עדן

ההפסד למכבי פתח תקוה החזיר את הירוקים למימדים הריאליים לעונה הזאת, שלאו דווקא כוללים הגעה לפלייאוף העליון. מי שעשה את שיעורי הבית לקראת המשחק היה דווקא גיא לוזון

פורסם בתאריך: 15.9.20 10:41

1. הניצחון המרשים של הפועל כפר סבא במחזור הפתיחה על הפועל תל אביב עשה את שלו וגרם לרבים, אולי באופן טבעי, להעלות את רף הציפיות מהעונה הזו ואף לדבר על האפשרות להתברג בפלייאוף העליון. אני אישית בהחלט מוכן להסתפק במקומות 7-9, כאשר ההפסד הקל מדי למכבי פתח תקוה, למרות יכולת פושרת של המלאבסים, עשוי להסביר היטב את שאיפתי הצנועה יחסית.

חשוב לחדד כי בשלב כה מוקדם של העונה זה יהיה יומרני למדי לסמן מגמות ולנבא את הכיוון הכללי אליו הקבוצה הולכת, ועם זאת קשה להתעלם מהתחושה הזאת שקיימת חזק באוויר שיש לסגל הקיים את הפוטנציאל להפוך את העונה הנוכחית לעונה חיובית ומשמעותית בכל הקשור לסימון דרכה של הקבוצה לשנים הבאות. הפועל כפר סבא היא שיאנית הירידות-עליות בכדורגל הישראלי ואני משוכנע שזאת בדיוק העת לשים קץ לנדנדה הזו בין שתי הליגות המקצועניות. אני חושב שעם ההנהלה הנוכחית, הראויה ביותר לטעמי שהייתה פה במאה הנוכחית, אחרי הטלטלות שהעבירו אותנו אלי טביב, הראל רייכמן, ג'קי מויאל וסתיו שחם, זה בהחלט אפשרי. אין ראויים יותר מאוהדיה הנאמנים של הפועל כפר סבא לקצת עדנה מהקבוצה והמועדון שהם כל כך אוהבים ומלווים במסירות למרות כל התלאות.

2. ברמה הפסיכולוגית, יתכן כי הניצחון 1:4 המוחץ על הלוזונים במחזור הנעילה של גביע הטוטו היה לרועץ עבור בחורינו הירוקים. מלבד העובדה שהוא הושג במידה רבה גם עקב יתרון מספרי שהיה לנו ברוב שלבי המשחק, חשוב לזכור כי גביע הטוטו לא מהווה אינדיקציה של ממש ליכולת ולפערים האמתיים בין הקבוצות. אמנם לא הייתי אומר שחניכיו של עמיר תורג'מן נראו שאננים עקב אותו ניצחון, אבל בהחלט היה נראה שמי שעשה את שיעורי הבית טוב יותר מאז אותו משחק הוא גיא לוזון, שלמד את התבססותו של תורג'מן על משחק מעבר תוך ניצול החלק הקדמי המהיר שלנו מול הגנה לא מאורגנת, ולמעשה נתן לנו להכתיב ולשלוט בקצב המשחק במרבית שלביו, מה שלא ממש סייע לנו מול המשחק הנסוג וההגנה המסודרת של פ"ת.

בחלק הקדמי לוואגה קיזיטו ועומר פדידה ניסו ונתנו את הכל ללא הועיל, אמאדו סוקונה אכזב מאוד והוחלף בצדק, לעומת בן רייכרט שהוחלף מסיבה לא ברורה, אלא אם כן הוא עצמו ביקש את החילוף. ג'ורג' פוצ'יבה עד כה לא מרשים במיוחד ונראה כמו הקופי של גרשון קופי. מייקל אומו, שהחליף את אור דסה בשלב מוקדם של החצי השני במשחק, לא הרשים במיוחד. נכון שהוא בהחלט זקוק לעוד זמן הסתגלות ואשראי, אך משחקן זר שמקבל את הכדור בעמדה טובה כ-18 מטר מהשער ופנוי כמעט לחלוטין, אני מצפה לפחות לבעוט למסגרת. בואו נקווה שמהחלוץ הגינאי החדש, קרפאלה סיסוקו, נראה יותר איכויות מול שער היריב, אחרת נהיה בבעיה. סודיק אטנדה קיבל אשתקד המון מחמאות עקב היכולת הגבוהה והיציבה לאורך העונה, אך בשבת האחרונה היה לו חלק מרכזי בהפסד – גם בגלל נגיעת היד הרשלנית שהובילה לשריקה המוצדקת לפנדל וגם בגלל שבירת קו הנבדל בשער השני, שהתחיל משעיטה של כ-30 מטר במרכז השדה של מוחמד הינדי, מבשל השער, באין מפריע, רק שטיח אדום היה חסר שם.

מזל טוב. עומר פדידה. צילום: ירדי עואמי

מזל טוב. עומר פדידה. צילום: ירדי עואמי

3. ברכות חמות לקפטן שלנו לרגל אבהותו החדשה עם הולדת בתו הבכורה. עומר ותמרה, בשם כל אוהדי הקבוצה המון מזל טוב וחיבוק ענק, מאחלים לבתכם לראות את אבא נפגש עם הנשיא ומניף את גביע המדינה, במהרה בימינו ואמרו אמן. שנה טובה ובריאה לכל אנשי המועדון והאוהדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר