עומר פדידה חוגג. צילום: עזרא לוי
עומר פדידה חוגג. צילום: עזרא לוי

אל תעירו אותם מהחלום: 0:4 גדול לכפר סבא על הפועל פתח תקוה

הקבוצה של מסאי דגו נותרה עם מאזן מושלם ובפסגת הלאומית, כשהציגה כדורגל נהדר מול הכחולים. פיטר נוורה כבש בבכורה, עומר פדידה הוסיף צמד ורועי זכרי הוסיף

פורסם בתאריך: 28.8.17 22:12

זה פשוט נראה טוב. הפועל כפר סבא התמקמה היום (שני) בראש טבלת הליגה הלאומית, ועשתה את זה בסטייל. הקבוצה של מסאי דגו הביסה 0:4 את הפועל פתח תקוה בתצוגת תכלית, והוכיחה כי הניצחונות בגביע הטוטו ובשבוע שעבר על הפועל רמת גן לא היו מקריים.

בחוד של דגו פתח לראשונה בליגה פיטר נוורה, שנראה פשוט מצוין וכבש את השער הראשון כבר בדקה השביעית. עד הדקה ה-23 הירוקים כבר הוליכו 0:3, עם שערים של רועי זכרי ועומר פדידה, שהוסיף גול יפהפה בדקה ה-57 בבעיטה מרחוק. למען האמת, כפר סבא תפסה את יריבתה ביכולת חלשה במיוחד, אבל הירוקים ידעו להעניש ובגדול והראו שהם תלכיד מלוכד ומאומן של שחקנים רעבים שרוצים לעלות העונה ליגה.

פיטר נוורה. צילום: עזרא לוי

"האמת שלא האמנתי שכך זה יגמר", הודה דגו בסיום. "אנחנו עובדים מאוד קשה, התכוננו טוב להפועל פתח תקוה. אני מאוד שמח ומקווה שנמשיך ככה. יש פה שחקנים שעכשיו מבינים שהם במועדון גדול. אני מאמין שעם הזמן נראה לאן אנחנו שואפים. אני לא רוצה לדבר בכלל על עלייה, נבוא ממשחק למשחק ויהיה בסדר. יצחק שום עושה עם השחקנים שיחות והם מבינים שדברים קצת השתנו. יש פה בן אדם שהיה ברמות הכי גבוהות, רואים שיש פה שינוי. אני רוצה שנבוא שקטים וצנועים, נמשיך לעבוד קשה ואני מאמין שנגיע רחוק.

אוהדי כפר סבא חוגגים. צילום: עזרא לוי

אוהדי כפר סבא חוגגים. צילום: עזרא לוי

לקראת המשחק מול ראשון לציון ביום שישי אמר המאמן: "למרות שהיא עדיין בלי נקודות, אנחנו נפגוש ביום שישי קבוצה עם סגל ברמה מאוד גבוהה. נבוא עם העקרונות שלנו ועם המשחק הפשוט לתת פייט".

כוכב המשחק, עומר פדידה, הוסיף: "פתחנו טוב את העונה, אני שמח שיוצא לי להבקיע שערים ולעזור לקבוצה. מפה רק נלך ונשתפר. הגעתי שבועיים-שלושה אחרי שהקבוצה התחילה להתאמן ואיך שהגעתי מיד הבנתי שיש פה משהו מיוחד. אנחנו קבוצה שעוד צריכה להתחבר. אי אפשר לדעת לאן העונה הזאת תלך, אני מאמין שאם נמשיך ככה אז הקהל יחזור אנחנו מחכים לו באלפים בכל משחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר