הסרת שיער בכפר סבא: הכירו את אמור אסתטיקה. צילום עצמי
הסרת שיער בכפר סבא: הכירו את אמור אסתטיקה. צילום עצמי

הסרת שיער בכפר סבא: הכירו את אמור אסתטיקה

קליניקת הבוטיק המתקדמת מציעה הסרת שיער בטכנולוגיה חדשנית שקיבלה את כל האישורים מהרשויות בארה"ב וממשרד הבריאות בישראל, ומבטיחה טיפולים איכותיים ותוצאות משביעות רצון

פורסם בתאריך: 5.10.20 10:52

לא מעט גלגולים עבר תחום הסרת השיער בארצנו הקטנטונת; רק לפני כמה עשורים, הסרת שיער הייתה מתבצעת אך ורק בבית בעזרים ביתיים שונים כגון מטליות בד וסירופ סוכר סמיך ודביק.

עם השנים, הסרת שיער הפכה להיות דבר אותו מבצעים אצל איש או אשת מקצוע באמצעים כמו שעווה או חוט, אך אין ספק שאת ההתקדמות המשמעותית ביותר בתחום עשו בעשור האחרון, באמצעות טכנולוגיות כמו לייזר או IPL.

התקדמות הטכנולוגיה

הטכנולוגיה להסרת שיער התקדמה משמעותית בעשורים האחרונים, ובעשור הנוכחי בפרט. כיום, יותר ויותר מטופלים, גברים ונשים כאחד, מבינים את היתרונות הגלומים בהסרת שיער בלייזר, במיוחד כאשר מדובר בהסרת שיער מאזורים גדולים במיוחד, פעולה שבעבר הייתה כרוכה בזמן רב, משאבים רבים וגם, יש לומר, לא מעט כאבים.

כיום, טכנולוגית הלייזר מאפשרת להסיר שיער כמעט nכל חלקי הגוף השונים, כמו גם לטפל באזורים נרחבים בבת אחת, כמעט ללא כאבים או תופעות לוואי שונות.

הסרת שיער בלייזר. צילום: יצרן Inmode

הסרת שיער בלייזר. צילום: יצרן Inmode

אז מהי הסרת שיער בלייזר?

אמנם דיברנו על העשורים האחרונים, אך מכשיר הסרת השיער הראשון נכנס לשימוש כבר באמצע שנות ה-60. פיתוח המכשירים ארך מספר עשורים, עד שבתחילת שנות ה-2000 הם נכנסו לשימוש מסחרי.

הלייזר פועל בעקרון פשוט יחסית- פירוק השערה על ידי אור. כלומר קרן הלייזר היוצאת מן המכשיר עוברת דרך העור, שצבעו בהיר, ונספגת במקומות הכהים היכן שצומח השיער.

ברגע שהקרן נספגת היא הופכת לחום ומשמידה את זקיק השערה. כדי להבטיח כי כל זקיקי השערה נחשפו, ושכולם עברו פירוק משמעותי שיבטיח את הסרת השערה לצמיתות, קיים צורך במספר טיפולים, זה אחר זה, ולא ניתן להסתפק רק בטיפול אחד.

כיצד מתבצע הטיפול?

אחרי שהבנו את העיקרון מאחורי הטכנולוגיה, חשוב להבין כיצד יתבצע הטיפול. ב"אמור אסתטיקה", קליניקת הבוטיק המתקדמת, מתבצעים טיפולי הסרת שיער בעזרת המכשירים החדישים ביותר בשוק, לרבות מכשיר "אופטימס" של חברת "אינמוד" הישראלית, שקיבל את כל האישורים של ה-FDA האמריקאי, כמו גם את אישורי משרד הבריאות בישראל.

מכשיר מהפכני זה גרף פרסים, ובשנת 2019 זכה בתואר "המכשיר המתקדם ביותר בעולם בתחום הסרת השיער והביוטי". מדובר בהישג שגרם לבעלי "אמור אסתטיקה", יחיעד מנור וחגי שיינר, לבחור בו למכשיר הדגל אצלם בקליניקה.

"אנו מחויבים לתוצאות אופטימליות בתחום הסרת שיער", אומרים יחיעד וחגי, "ולכן בחרנו לרכוש מכשיר כה מתקדם, כדי להבטיח שנוכל לספק טיפולים איכותיים".

ב"אמור אסתטיקה" כל הטיפולים מתבצעים על ידי צוות מקצועי, המתמחים בתחומם ומכירים את ההליך אותו הם מבצעים על בוריו. במקרה של הסרת שיער בלייזר, כל הטיפולים מתבצעים על ידי טכנאית לייזר מוסמכת כאשר משך הטיפול לרוב נע בין 5 ל-12 פגישות שונות כדי להבטיח שכל השיער נחשף לקרני הלייזר ושזקיקי השערה נעלמים כליל.

כמות הטיפולים תוכרע על ידי כמה גורמים שונים כגון אזור הטיפול, מצב השיער (צבעו, עוביו ועוד), וגם שינויים הורמונליים שונים העוברים בגוף שיכולים להשפיע על צמיחת השיער.

לרוב אין מדובר בטיפול שמסב כאבים כלל, אך אם מתרחשים כאבים, ניתן כמובן לטפל בהם באמצעות משחות מאלחשות (טרם הטיפול), משככי כאבים או משחות מרגיעות (לאחר הטיפול).

הטיפולים השונים הנוספים ב-"אמור אסתטיקה"

חשוב לציין כי מלבד הסרת שיער, ישנם טיפולים רבים נוספים המתבצעים בקליניקת הבוטיק "אמור אסתטיקה", הממוקמת בתוך המרכז הרפואי "מדיקל השרון", קומפלקס רפואי ייחודי ונגיש במיוחד בלב העיר כפר סבא.

מכשיר אופטימוס המשוכלל. צילום: יצרן Inmode

מכשיר אופטימוס המשוכלל. צילום: יצרן Inmode

בין הטיפולים הללו תוכלו למצוא הזרקות של חומצה היאלורונית למטרות שונות כגון הצערת הפנים, מילוי ועיצוב שפתיים, טשטוש קמטי הבעה, החזרת נפח לאזורים שונים בפנים, ועיצוב וחיטוב של אזורים שונים בפנים כגון האף, הלסת, הסנטר ועוד.

כמו כן, בקליניקה מתבצעים טיפולי יופי שונים, טיפולים לכתמי פיגמנטציה או לטשטוש צלקות אקנה, לצד מגוון טיפולים בתחום האסתטיקה הווגינלית. גם הם, כמובן, מתבצעים על ידי רופאה מומחית בתחום.

כל הטיפולים בקליניקה מתבצעים רק לאחר בדיקה, ייעוץ והבנת צרכי המטופל, בניית תוכנית טיפולים והתאמת הטיפול המדויק מבין המגוון כדי לתת מענה לצרכים המדויקים של כל מטופל באופן אינדיבידואלי.

לא מתפשרים על איכות

בדיוק כשם שבעלי "אמור אסתטיקה" בחרו את המכשור המתקדם ביותר לביצוע הסרת שיער בלייזר, כך הם מקפידים לבחור בפינצטה את כל החומרים והציוד בהם הם משתמשים, מתוך ידיעה כי בחירת החומרים הטובים ביותר בשוק היא הצעד הראשון בדרך לטיפול בעל תוצאות מושלמות.

מענה מקצועי גם אחרי הטיפול. מרפאת אמור אסתטיקה, צילום עצמי

מענה מקצועי גם אחרי הטיפול. מרפאת אמור אסתטיקה, צילום עצמי

החומרים הנבחרים עבור הקליניקה נבדקים על ידי הצוות הרפואי ומתחלקים לקטגוריות שונות, כאשר כל חומר מותאם לכל מטופל באופן אישי לאחר בחינת מצב העור, הצרכים והציפיות מהטיפול, כמו גם בדיקת אלרגיות טרם הטיפול כדי למנוע רגישות או אי נוחות.

החומרים שנבחרו הם בעלי תקן אירופאי ו/או אישור של ה-FDA האמריקאי, ונחשבים לבטיחותיים ביותר לשימוש. לאחר הטיפול, או אפילו ללא טיפול, ניתנת למטופלים ולמבקרים בקליניקה אפשרות לרכוש חומרים ומוצרים לטיפול אישי בבית, הן כטיפול ראשוני, והן, ברוב המקרים, כצעד להשלמת הטיפול שהתבצע בקליניקה.

החומרים הללו מעמיקים את תוצאות הטיפול שבוצע בקליניקה, ומסייעים לשימור התוצאות לאורך זמן בעת שימוש רציף ומדויק. בין היתר, ניתן למצוא בקליניקה מוצרים של חברת "ג'רנטיק" וחברת "ליראק"– שתי חברות צרפתיות בינלאומיות, המחזיקות במעל 45 שנות ניסיון במחקר ובפיתוח תכשירים טיפוליים למגוון של צרכים או בעיות עור.

בין אם בחרתם בהסרת שיער בלייזר או באחד ממגוון הטיפולים האחרים המבוצעים בקליניקה, הצוות המקצועי של "אמור אסתטיקה" ישמח לעמוד לשירותכם, ללוות אתכם בתהליך, וכמובן לתת לכם מענה ושירות גם לאחריו.

אמור אסתטיקה

כתובת: מרכז רפואי מדיקל השרון, אלי הורוביץ 12, כפר סבא

טלפון: 09-7402020

מעבר לאתר

מעבר לעמוד האינסטגרם

מעבר לעמוד הפייסבוק

להעברת הודעת ווטסאפ


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר