טל מכלוף. צילום: ירדי עואמי
טל מכלוף. צילום: ירדי עואמי

בלם הפועל כפר סבא עולה להתקפה: "הפוליטיקאים מוכיחים כמה הם מנותקים מרחשי הציבור"

על רקע ההחלטה שלא להשיב את פעילות הכדורגל בישראל בעקבות משבר הקורונה, טל מכלוף ביקר בחריפות את מקבלי ההחלטות בממשלה ובמשרד הבריאות. "זה הזמן שלנו, אנשי הספורט, להשמיע את קולנו", הוא אומר

פורסם בתאריך: 8.10.20 08:36

אי הוודאות בכדורגל הישראלי ובהפועל כפר סבא בפרט נמשכת, כאשר קבוצות ליגת העל לא ישובו להתאמן לפחות עד השבוע הבא, בהתאם להנחיות הממשלה והמלצת משרד הבריאות. במועדון ממשיכים לחכות לבשורה שתוכל להשיב את הקבוצה לאימונים סדירים. בינתיים שחקנים בקבוצה תוהים על אופן קבלת ההחלטות וחוששים לגורל העונה.

בלם הקבוצה, טל מכלוף, ביקר את אופן קבלת ההחלטות בנוגע לפעילות הכדורגל כשאמר: "אנחנו מבינים את המצב. כאזרחים וכספורטאים. אבל אנחנו רואים ליגות במדינות במצב תחלואה דומה לשלנו שמשחקות כרגיל, אפילו עם קהל. כאן אפילו להתאמן לא מאפשרים לנו. זה מתסכל. הבינו שם דברים שאולי פה לא מבינים, הספורט חשוב לספורטאים ולכל האלפים העוסקים בענף. אבל גם ובעיקר לקהל שיושב בבית ומחפש בריחה מהמציאות".

מכלוף, שרושם כבר עונה שלישית במדים הירוקים, הוסיף על ההחלטה להפסיק את פעילות הכדורגל: "אני שומע בימים האחרונים פוליטיקאים כאלה ואחרים, שהצביעו נגד החזרה לאימונים, שעולים לשידור ומדברים בתוכניות הספורט השונות והם מוכיחים שהם אינם מבינים דבר בספורט. הם מוכיחים כמה שהם מנותקים מרחשי הציבור. זה הזמן שלנו אנשי הספורט להשמיע את קולנו".

הירוקים רשמו פתיחת עונה מוצלחת עד כה, כשלפני הפסקת פעילות הכדורגל מוקמו במקום השלישי בליגת העל אחרי שלושה מחזורים, עם שש נקודות מתשע אפשריות, בדומה למכבי חיפה ומכבי פתח תקוה שנמצאות בשני המקומות הראשונים בטבלה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אנטון

    שילמד לשחק כדורגל ולא יתעסק בפליטיקה עוד שמואלני של הפועל שרמוטה ירוקה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר