הפגנה בפינת הרחובות דב הוז וטשרניחובסקי

בעקבות תקיפות של מפגינים בכפר סבא: דרישה מהמשטרה לאבטח את ההפגנות בעיר

ארגון הדגלים השחורים פנה למפקד המחוז במשטרה בטענה לניסיונות תקיפה של מפגינים בצומת עליה ותקיפת מפגינה בגזן הזיכרון. בתוך כך מתקיימות היום הפגנות במוקדים שונים בעיר

פורסם בתאריך: 10.10.20 19:01

ארגון "הדגלים השחורים", המוחים מזה חודשים ארוכים כנגד התנהלות הממשלה והעומד בראשה בנימין נתניהו, פנו היום (שבת) במכתב למפקד מחוז מרכז של המשטרה, ניצב עמי אשד וליועמ"ש המשטרה, תנ"צ איילת אלישר, בדרישה להציב שוטרים במוקדי ההפגנות בכפר סבא, לאור אירועים אלימים שקרו בימים האחרונים בעיר. במכתב מצויינים מספר אירועים אלימים שאירעו בשבוע האחרון – ניסיון לתקוף מפגינים בצומת עליה (2.10), נוכחות של אדם עם סכין בצומת עליה (3.10), תקיפת מפגינים בצומת בן יהודה-הפועל ותקיפת מפגינה בגן הזכרון (8.10).

"יחד עם עשרות אלפים רבים נוספים, משתתפים תושבי כפר סבא בהפגנות מקומיות המתקיימות בכל שבוע בכל רחבי הארץ", נכתב בפניה שהוציא עו"ד גבי לסקי. "למצער, כבר כמה ימים שאנו עדים לאלימות קשה של מתנגדי המחאה כנגד המפגינים במוקדים שונים בעיר כפר סבא. על אף העובדה שמרשיי דואגים לתאם עם המשטרה את מיקום כל מוקדי ההפגנות, ובכלל זה, הפגנות המתקיימות בכפר סבא, בשל סיבות השמורות עם המשטרה, המוקדים השונים (מלבד כיכר המשקפיים, מוקד בו לא מופנים אליו מפגינים יותר), נותרים ללא אבטחה משטרתית".

עוד נכתב: "על מנת להבטיח את יכולתם של אזרחיות ואזרחים תושבי כפר סבא לממש את זכותם לחופש הביטוי והמחאה תוך שמירה על בטחונם האישי, אבקשכם בדחיפות לדאוג להציב ניידת ושוטרים במוקדי ההפגנות בכפר סבא, בהם קיים סכמה לתקיפות חוזרות כנגד מפגינים, כפי שהועבר על ידי מרשיי".

בתוך כך, כמדי שבת, מתקיימות גם השבוע הפגנות במוקדים רבים ברחבי העיר, בהם – קניון ערים, גן הזכרון, דב הוז פינת טשרניחובסקי, בן יהודה פינת הפועל, ויצמן, צומת עליה, הגליל פינת בן יהודה, גשר בגין בירוקה, גשר תל חי, גשר אושילנד וגשר אסירי ציון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. יאיר

    רוב המפריעים הם אנשים עם בעיות נפשיות / אישיות קשות שמקבלים כסף על להפריע. מדהים לראות כזה כוח – ילדים בני נוער ומבוגרים שאכפת להם מהמדינה שלהם. כל הכבוד!

  2. דוב

    אין להם מה לעשות משתעממים לא יעזור להם רק ביבי לעוד הרבה שנים ושהם יבזבזו את זמנם לריק

  3. דוידוביץ

    רוצים להיות מוגנים בזמן שהם מפיצים את המגפה קודם השוטרים ידבקו והנה שרשרת השמדה מוגנת לעג לרש זבלים שאת השכל ישארו אצל האיש הנאור והחכם לפיד ראש המרצחים הבזוי חבורה של נעלים קרועות משועוממים ששונאים את עצמם ומפיצים מחלות בושה לעם היהודי

  4. יורם

    אל תפריעו את מנוחתם של התושבים עם צפירות וזמבורות רוצים לעשות רעש תלכו לפרדסים
    אנשים מגעילים

  5. נתן אשוח השכונה הירוקה

    נמשיך להפגין כל שבת וכל יום נגדל משבוע לשבוע אנחנו הכח במדינה,אנחנו מחזיקים את המדינה כי אנחנו העלית והאליטה.
    תאכלו קש אוהדי הדיקטטור אין לו הרבה זמן,הכניסה לכלא קרובה מתמיד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר