צילום אילוסטרציה עזרא לוי
צילום אילוסטרציה עזרא לוי

ברגע האחרון: נמצאו נשות צוות מחליפות, כל הגנים בכפר סבא נפתחים הבוקר

בעירייה הצליחו למצוא פתרונות ולפתוח את הגנים על אף הנחיית משרדי החינוך והבריאות לפיה גננות וסייעות מערים אדומות לא מורשות להגיע לעבודה. כלל הצוותים החינוכיים הונחו לעבור בדיקות קורונה

פורסם בתאריך: 18.10.20 07:07

כל גני הילדים בכפר סבא נפתחו הבוקר כסדרם. זאת לאחר שאמש (מוצ"ש) הודיעה העירייה שכמה גנים בעיר, בהם ליבנה, גלבוע, נבל ותילתן, לא יפתחו בעקבות הנחיית משרדי החינוך והבריאות לפיה צוותי חינוך המתגוררים בערים המוגדרות אדומות לפי שיטת הרמזור לא יורשו להגיע לעבודה.

"במהלך כל סוף השבוע, בין היתר כל ליל מוצאי שבת ועד שעה זו, עבדו צוותי אגף החינוך כחלק מההיערכות העירונית לפתיחת כלל גני הילדים והצהרונים, ובמטרה למצוא פתרונות לגנים בהם אנשי/נשות צוות המתגוררים בערים/אזורים אדומים ואשר הגעתם למקום העבודה נאסרה על פי הנחיות הממשלה שהתקבלו במהלך ליל מוצאי שבת", מסרה העירייה הבוקר, "אנו שמחים לבשר לכם, כי כלל גני הילדים והצהרונים בעיר, ייפתחו הבוקר, לאחר שנמצאו פתרונות לכלל הגנים והצהרונים".

הגנים נפתחים בקבוצות אורגניות, ללא קפסולות, כאשר הצוותים חולקו בהתאם למתווה הפעילות. כלל הצוותים החינוכיים הונחו לעבור בדיקות קורונה. עד להודעה חדשה לא יתקיימו חוגים בגנים. גם הצהרונים נפתחים כסדרם. מעונות היום מרשת ילדות בכפר ייפתחו מחר, יום שני.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר