שירה ברף, המנהלת הנכנסת של מחלקת גני הילדים בעיריית כפר סבא. צילום דוברות העירייה

מנהלת חדשה למחלקת גני הילדים: "נחזיר לילדים סדר יום בטוח, מהנה, מלמד ומעצים"

שירה ברף תחליף בתפקיד את אביבה מורדוקביץ' וכבר החלה השבוע בחפיפה. בתפקידיה הקודמים ניהלה ברף את כפר בני ציון לאנשים עם צרכים מיוחדים ולפניו את סניף אקים בתל אביב

פורסם בתאריך: 19.10.20 08:47

תושבת ראש העין שירה ברף נבחרה לתפקיד מנהלת מחלקת גני הילדים בעיריית כפר סבא. כך מסרה העירייה. ברף תחליף את אביבה מורדוקביץ' שתסיים בקרוב את תפקידה לאחר יותר מארבע שנים. ברף החלה השבוע בחפיפה לתפקיד.

במסגרת תפקידיה הקודמים, מסרה העירייה, ניהלה ברף את כפר בני ציון לאנשים עם צרכים מיוחדים ולפניו את סניף אקים (הארגון הארצי לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית) בתל אביב. כמו כן, מסרה העירייה, הקימה ברף סניף של מכללת טומשין ועבדה בכפר הנוער מאיר שפיה.

ברף היא בעלת תעודת תואר שני במדיניות ציבורית מהמרכז הבינתחומי הרצליה ותואר ראשון בחינוך לגיל הרך ממכללת סמינר הקיבוצים. "היא בעלת ניסיון רב בתחום החינוך, התרבות, הקהילה והפנאי וזכתה בתפקיד לאחר שהתמודדה מול מתמודדים רבים, בין היתר בשל ניסיונה העשיר ויכולותיה המקצועיים", מסרה העירייה.

"פעלתי רבות לטובת הצבת סטנדרטים גבוהים ושווים לכל במסגרת תפקידיי השונים למען מיצוי זכויות, הכרה בשוויון הזדמנויות ושינוי עמדות לטובת חברה מכלילה", מסרה ברף בהודעה לעיתונות שפרסמה העירייה, "אני מתרגשת ומודה על ההזדמנות להוביל את מחלקת גני הילדים בעיר כפר סבא. יחד עם הצוות המקצועי במחלקה, במטה ובשטח, נדאג לתת לכל משפחה מענה מקצועי ומוביל בתחומו. במיוחד בימים אלו של חוסר יציבות, יחד נחזיר לילדים סדר יום בטוח, מהנה, מלמד ומעצים".

ראש העירייה רפי סער אמר: "אני מודה לאביבה מורדוקוביץ' על שנות פעילותה באגף החינוך העירוני ואין ספק כי תרומתה לאגף ניכרת. אני מאחל הצלחה רבה לשירה ברף עם כניסתה לתפקיד, וסמוך ובטוח כי היא תצעיד את מחלקת גני ילדים לפסגות חדשות, תוך הטמעת הערכים המלווים אותה במשך כל שנות עבודתה במערכות החינוכיות והציבוריות השונות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מתבייש שאלה הבחירות המנהלים

    אפס ניסיון רלוונטי עם תעודה שמראה על כיוון פוליטי ואולי קשרים מבית טוב
    למי עירית כפרת סבא עושה טובה שוב הפעם על חשבון הילדים בגן

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר