איתי צחר (מימין) ויובל קדוש. צילום עזרא לוי

"זאת בריונות לשמה": למה פוצץ יו"ר הנהגת ההורים ישיבה של ההנהגה עם מנכ"ל העירייה?

פגישת זום חשובה בין חברי הנהגת ההורים והמנכ"ל איתי צחר, בנושא מתווה הלימודים בתקופת הקורונה, פוצצה לאחר שצחר סירב להכניס את אחד החברים שהוא פעיל חברתי מוכר מאוד בעיר. מהעירייה נמסר בתגובה: "ניסיון לפרובוקציה. הודענו מראש שאותו חבר ועד אינו מוזמן לפגישה"

פורסם בתאריך: 20.10.20 07:47

ישיבת זום שהייתה אמורה להתקיים אתמול בערב (שני) בין מנכ"ל העירייה איתי צחר, נציגי אגף החינוך וחברי הנהגת ההורים העירונית פוצצה. זאת לאחר שצחר סירב לאשר את כניסתו של אחד מחברי ההנהגה, פעיל חברתי מוכר בעיר שחשף בשנתיים האחרונות מספר דברים הקשורים בהתנהלות העירייה. במהלך הפגישה היה אמור לעלות לדיון מתווה של העירייה לתקופת הקורונה עבור ילדי הגנים, בתי הספר והתיכונים, אך לאחר שצחר סירב להכניס את אותו חבר הנהגה יצאו יו"ר ההנהגה יובל קדוש ורובם המוחלט של חברי ההנהגה האחרים מהישיבה, פרט לשתי חברות הנהגה שבחרו להישאר.

"יש לנו היסטוריה עם עיריית כפר סבא של הדרת חברי הנהגה מישיבות", אומר קדוש, "הם מחליטים מי יהיה ומי לא יהיה בפגישות. אנחנו ביקשנו להיות המארחים של הפגישה, כדי שלא יהיה מקרה של הדרה כמו שקרה בעבר. פניתי אתמול לצחר והוא אמר שהוא לא מוכן שאני אהיה המארח של הישיבה. בגלל חשיבות הפגישה וכדי לא לפוצץ אותה מראש, הסכמנו לסגת והעברנו היום בשמונה בבוקר רשימה מסודרת לצחר של האנשים שאנחנו רוצים בפגישה".

קדוש ממשיך: "אמרנו שאם יש בעיה עם שמות מסויימים שידברו איתנו. לא נאמר לנו כלום והגענו לישיבה. ראיתי שאחד מחברי ההנהגה לא הוכנס לישיבה. עצרתי וביקשתי מצחר שיכניס אותו, אך הוא לא הסכים. שאלתי את צחר 'אם הייתה בעיה, למה לא פנית בבוקר?'. הרעיון שלהם זה גם להדיר את האנשים וגם להשפיל אותם. אמרתי שאני מצטער, שאני לא מוכן להתנהל בצורה הזאת וזאת בריונות לשמה. יצאתי מהישיבה ואחרי כל חברי ההנהגה".

בהודעה רשמית שהוציא קדוש נכתב: "הנהגת ההורים העירונית מזועזעת מהתנהלותו של מנכ"ל העירייה איתי צחר. ההנהגה רואה בחומרה את מדיניות מנכ"ל העיריה להדיר באופן משפיל ומגמתי חברים בהנהגה העירונית מישיבות בנושא הקורונה ומגנה בתוקף כל ניסיון לזרוע פירוד פנימי בין חבריה. חברי הנהגת ההורים העירונית נבחרו באופן דמוקרטי על ידי הורי העיר וככאלה יש להתייחס אליהם בכבוד הראוי. מרגע שזיהינו ניסיון של העירייה לבצע 'הפרד ומשול' באמצעות מידור חלק מחברי ההנהגה מהישיבה הוחלט לצאת כאיש אחד מהישיבה ולא לשתף פעולה עם הפארסה הזו. הנהגת ההורים מעוניינת בקידום פתרונות יצירתיים לרווחת ילדינו בעת הזו – אך לא תעשה זאת במחיר של השתקה אנטי-דמוקרטית ופגיעה בשמם הטוב של חברי ההנהגה. עד כאן".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "עיריית כפר סבא עוסקת בקידום החינוך בעיר תוך השקעת מאמצים אדירים לניהול מערך החינוך בימי משבר הקורונה. הישיבה התנהלה עד תום לפי סדר יומה עם חלק מחברי ההנהגה. חבר הוועד שלא הוכנס לפגישה ביקש להצטרף למרות שהודענו מראש, בצורה ברורה, פעם אחר פעם, שאינו מוזמן אליה. מדובר בניסיון לפרובוקציה ותו לא. אנו נמשיך לעסוק בקידום העיר וטובת התושבים".

איתי צחר סירב להגיב לדברים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לילי

    גן ילדים. איזה מן דבר שהעירייה לא מכניסה נציגי ועד הורים לישיבות איתם? כוחנות ובריונות שאופיינית מאוד לעירייה ולעומד בראשה. ככה מנהלים עיר? תינוקיה לא הייתי נותנת לכם לנהל.

  2. תושב

    למה הכתבה ערטילאית? נא לציין שמות של מי שהודר ושל מי שבחר להישאר בניגוד להחלטת רוב חברי הנהגת ההורים

  3. אשם הבוס שנותן לו להשתלח

    מבייש לראות שיהודה בן חמו חזר או לכל הפחות שהסגנון הכוחני שלו שולט עדיין. היה עדיף כבר המקור על פני הכישלון שמנהל את העיר היום- מנכל שלא נבחר אבל עושה שמות כרצונו.
    אדוני, ניהלת סדר יום עם שתי ניצבות בפארבה של עצמך. ככה לא בונים דמוקרטיה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר