חניה כחול לבן. צילום מוטי מילרוד
חניה בכחול לבן. צילום מוטי מילרוד

ועדת התחבורה החליטה: כמה רחובות במרכז העיר יסומנו בכחול-לבן

החניה ברחובות שיסומנו תהיה בתשלום עבור תושבי חוץ ועבור תושבי כפר סבא בעלי תו חניה עירוני - חינם

פורסם בתאריך: 26.10.20 10:53

ועדת התחבורה העירונית של עיריית כפר סבא החליטה על סימון כמה רחובות בדרום מרכז העיר בכחול לבן. המשמעות היא שהחניה בהם תהיה בתשלום עבור תושבי חוץ ועבור תושבי כפר סבא בעלי תו חניה עירוני תהיה החניה ברחובות האלה חינם. מהעירייה נמסר שהסדרי החניה החדשים נועדו להקל על מצוקת החניה.

הרחובות שיצבעו בשבועות הקרובים בכחול לבן הם הכלנית, השרון (בקטע שמדרום לרחוב ששת הימים), הרקפת, איריס, חבצלת השרון, ארלוזורוב, אהרונוביץ', אימבר ואוסטושינסקי. החניה תהיה כאמור בתשלום עבור תושבי חוץ בימים א'-ה' בין השעות 17:00-8:00 ובימי שישי וחג בין השעות 13:00-8:00.

מקומות המסומנים כחניה אזורית ישמשו את תושבי האזור החל משעה 17:00 ועד 08:00 בבוקר למחרת, לתושבים המחזיקים תו אזורי בלבד.

"על מנת לחנות חינם כתושב כפר סבא בזמני החניה בתשלום, יש לוודא כי על הרכב קיים תו תושב / תו אזורי, ואין צורך להפעיל אמצעי תשלום", מסרה העירייה, "בעת החניה יש לשים לב לתמרור המוצב במקום ולוודא כי חניתם כחוק".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק התחבורה עילאי הרסגור-הנדין: "מקומות חניה הם משאב ציבורי מוגבל. לכן אנחנו נותנים עדיפות לתושבי האזור ומבקשים מתושבי חוץ להשתתף בעלות הציבורית של הקצאת החניה באמצעות תשלום. אך זהו פתרון רק לטווח הקצר. בטווח הארוך אין מנוס ממעבר של חלק מתושבי כפר סבא לתחבורה בת קיימא: הליכה רגלית, שימוש בשבילי האופניים שאנחנו מקימים והתניידות באמצעות התחבורה הציבורית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר