להקת המורינסונס. צילום:יח"צ
להקת המורינסונס. צילום:יח"צ

המוריסונס, תערוכת צילום וכדורגל

עוד סופש כבר כאן, אספנו בשבילכם כמה אפשרויות נחמדות לבילוי. תיהנו

פורסם בתאריך: 1.9.17 14:29

 

רז כהן. צילום: עזרא לוי

רז כהן. צילום: עזרא לוי

# כשהיא במאזן מושלם עם שש נקודות משש אפשריות, תתארח הפועל כפר סבא ביום שישי (16:00) אצל עירוני ראשון לציון ותנסה לשמור על פסגת הטבלה. מסאי דגו ינסה לשמור על היכולת מהתבוסה 0:4 שהנחילה הקבוצה שלו להפועל פתח תקוה, רז כהן ייעדר עקב פציעה.

# מסיבת תחילת שנה מגניבה במיוחד, מחכה לכם ב־"קפה לנדוור" בקניון כפר סבא הירוקה, שמזמין את ההורים לחגוג את תחילת שנת הלימודים במסיבת רחוב מפנקת הכוללת ים אלכוהול ופינוקים. שישי, 1.9, בין השעות 8:30- 10:30.

# מופע חינם לכל מעריצי ג'ים מוריסון ולהקת הדלתות, מחכה לכם בצהרי יום שישי, 1.9 ברחבת הבמה המרכזית (צמוד לבריכה) של קניון מקס ערים, כחלק מאירועי מקס מיוזיק. להקת המוריסונס במחווה למוזיקה הנצחית של הלהקה, החל מהשעה 12:15. למקדימים, יריד אומנים, שוק אוכל והפתעות ברחבי הקניון. שווה. הכניסה חופשית.

שאלטר בר. צילום: יח"צ

שאלטר בר. צילום: יח"צ

# ערב שאסור לפספס מחכה לכם בשאלטר בר! שישי באווירת משחקי הכס. הסדרה שסחפה מעריצים בכל העולם, היא ההשראה לתפריט מיוחד, קוקטיילים ייחודיים וגם דיון בשאלה האם ג'ון יפסיק לדאוג בגלל המתים המהלכים? שישי 1.9, החל מהשעה 22:00.

# יש שיגידו שהשתגעו בבר 22, אבל אנחנו אומרים שהם פשוט חזרו למקורות. מה זה אומר? שתתייצבו בשישי בבר 22 בכפר סבא ותיהנו מכל התפריט ב־22 שקלים בלבד וגם מהופעה של די.ג'יי גיא שרון שירים את הקהל וירעיד את הבר.

# מוצ"ש תרבותי מחכה לכם בבית האמנים החדש ברחוב גלר 4, עם שיח גלריה נרחב עם האוצר והאמנים שמציגים החודש תערוכה חדשה, עומק הזהות – פוזיטיב – של מועדון צילום כפר סבא בניצוחו של האוצר דניאל צ'צ'יק. המפגש יתחיל בשעה 11:00.

# ליידיס השבת הזו היא שלכם! חגיגה של קוקטיילים מחכה לנשים בקוסטנזה בר עם ליידיז נייט מפנק ומסלולי שתיה שוויה במיוחד, כולל קוקטיילים ללא הגבלה ב-45 שקלים בלבד. שווה.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר