עוברי חברת ההייטק משפצים את הדירה. צילום: יובל יהודה ואלמוג יונה

"יצאנו עייפים ומלאי גאווה": עובדי ההייטק שיפצו את דירתה של האם החד הורית מכפר סבא

עובדי חברת CyberArk, בשיתוף פעולה עם עמותת Helpi, הגיעו לדירתה של האם שנקלעה למצוקה כלכלית, סיידו את הדירה ותיקנו את הרטיבות בקירות. "אנחנו כבר מתחילים לחשוב על ההתנדבות הבאה", סיפר מנהל צוות השיפוץ

פורסם בתאריך: 24.11.20 08:35

אם חד הורית לכמה ילדים קטנים מכפר סבא, שנקלעה למצוקה כלכלית, זכתה לסיוע מרגש כאשר עובדי חברת ההייטק CyberArk הגיעו לביתה כדי לתקן קירות שסבלו מרטיבות וסיידו את הדירה.

ההתנדבות היא פרי שיתוף פעולה בשנה האחרונה של חברת CyberArk מפתח תקוה עם Helpi, עמותה חדשנית הפועלת בשיתוף משרד הרווחה ומציעה שלל התנדבויות חד פעמיות ברחבי הארץ. הבקשה לשיפוץ וסיוד דירתה של האם החד הורית הגיעה ל-Helpi מעובדת סוציאלית בעיריית כפר סבא, וכאמור קבוצת עובדים בחברת CyberArk הגיעו בימים האחרונים לביתה של האם ותיקנו וסיידו את הקירות הרטובים.

"הגענו לביקור מקדים בבית על מנת להבין במה בדיוק מדובר ומיד לאחר מכך ביררנו כמה יעלו הכלים והחומרים שיידרשו לשיפוץ", סיפר מנהל צוות השיפוץ, "עם הצעת המחיר חזרנו לחברה שלנו, ששמחה לכסות את העלויות ולהוסיף כמה פינוקים כדי שהעבודה תהיה נעימה למתנדבים. מצויידים בחומרים, כלים ופינוקים, נסענו לביתה של האם וביצענו את השיפוץ. לאחר העבודה יצאנו עייפים, מלאי גאווה ומגובשים יותר. נהנינו מאוד ואנחנו כבר מתחילים לחשוב על ההתנדבות הבאה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר