כריסטופר מנדיאנגו

פרסום ראשון: כריסטופר מנדיאנגו יחתום בהפועל כפר סבא (וידאו)

הקשר מזאיר, שהיגר לגרמניה ומחזיק ב-22 הופעות בנבחרות הצעירות, הרשים את הצוות המקצועי. גדל במחלקת הנוער של בורוסיה מנשגלדבך ושיחק בעונה האחרונה בסלובקיה ואוסטריה

פורסם בתאריך: 31.8.17 16:45

אחרי חיפושים ארוכים, שכללו שעות ארוכות של צפייה בקלטות וידאו מצד יצחק שום ומסאי דגו, מצאה הפועל כפר סבא את השחקן שישלים את מכסת הזרים שלה. הקשר כריסטופר מנדיאנגו (25, 1.73 מטרים), שמאלי ברגל, נחת בארץ וייסגור בקבוצה בימים הקרובים. השחקן, יליד זאיר, היגר עם משפחתו לגרמניה מספר חודשים לאחר שנולד ומחזיק באזרחות גרמנית. הוא גדל במחלקת הנוער של בורוסיה מנשגלאדבך ומחזיק ב-22 הופעות בנבחרות עד גיל 15 ו-18 של גרמניה.

צפו בביצועיו של מנדיאנגו:

השחקן, ממנו התרשמו מאוד בכפר סבא אחרי מעקב ארוך, נדד בין לא מעט קבוצות בקריירה שלו. אחרי שסיים את גיל הנוער במנשגלדבך חתם בקבוצה השנייה של דואיסבורג, אך עזב לאחר מספר חודשים לברלינר דינמו מהליגה הרביעית.

בקיץ 2015 חתם באיינהדובן FC (לא פ.ס.וו מהליגה הראשונה) מליגת המשנה ההולנדית, בה כבש שני שערים ב-12 הופעות. היעד הבא של מנדיאנגו היה המילטון מהליגה הסקוטית השניה. בעונה האחרונה חתם בז'ילינה הסלובקית על חוזה לשנתיים, אך עזב לאחר מספר חודשים לבלאו וייס לינץ מהליגה האוסטרית השניה. בקיץ כבר סגר עם קבוצת גנדזסאר הארמנית, אך עזב את המועדון וכעת צפוי להיות הזר השלישי של דגו ושום אחרי דושאן מאטוביץ' ופיטר נוורה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר