עידן דוד. צילום: עזרא לוי
עידן דוד. צילום: עזרא לוי

מסאי דגו ועידן דוד שוחחו: "הסברתי שיהיה לו קשה לקבל דקות"

הקשר לא שותף בשני המחזורים האחרונים וערך שיחת תיאום ציפיות עם המאמן. אופק מרום, בוגר קבוצת הנוער של טוברוק, החל להתאמן ועשוי להצטרף

פורסם בתאריך: 4.9.17 12:19

הפועל כפר סבא שוקלת לעבות את הסגל עם שחקן נוסף. אופק מרום בן ה-20, קשר נבחרת הנוער ובית"ר נס טוברוק, שהתאמן בשבועיים האחרונים בהפועל תל אביב, עשוי להצטרף עד מחר (שלישי) לסגל של מסאי דגו. מרום כבר החל להתאמן עם הירוקים, ויוכל לחתום גם לאחר סגירת חלון ההעברות מחר, מכיוון שעדיין לא שיחק בקבוצת בוגרים.

בנושא אחר, השבוע נערכה שיחת תיאום ציפיות בין עידן דוד לדגו, נוכח מיעוט הדקות של הקשר. דוד, שחזר בקיץ למועדון, הוחלף בדקה ה-53 מול הפועל רמת גן במחזור הראשון, ומאז לא קיבל הזדמנות מהמאמן. בניצחון על הפועל פתח תקוה בשבוע שעבר השחקן אפילו לא היה חלק מהסגל.

"עשיתי עם עידן שיחה והסברתי לו שמצטרף שחקן זר בכנף ושהמועדון רוצה לקדם שחקני בית צעירים, לכן יהיה לו קשה לקבל דקות משחק", הסביר דגו. "הייתה שיחה טובה בארבע עיניים. אני אוהב את עידן והוא שחקן טוב, מפה זו החלטה שלו אם הוא רוצה להישאר ולהלחם על מקומו. בכל מקרה, אתן לו את ההרגשה הכי רצינית בעולם".

הזר הגרמני החדש של הקבוצה, כריסטופר מנדיאנגו, התאמן אתמול עם הקבוצה ובצוות התרשמו מהמהירות והשליטה שלו בכדור. השחקנים יזכו מחר ליום חופש על מנת להפחית בעומסים. פיטר נוורה ורז כהן הפצועים עדיין לא התאמנו, וצפויים לחזור ברביעי כדי להיות מוכנים למשחק מול בני לוד ביום שישי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר