"אבא יקר, אתה כבר חסר לנו מאוד". הלך לעולמו חיים סער, אביו של ראש העירייה

חיים סער נפטר לאחר מאבק במחלה קשה. הבן רפי כתב: "אבא שלי היה חריף שכל ואדם אהוב, צנוע וטוב לב, בדמותו הכובשת בשקט החזק שלו. כולם אהבו את סבא חיים"

פורסם בתאריך: 3.1.21 09:50

חיים סער, אביו של ראש העירייה רפי סער, נפטר הלילה והוא כמעט בן 80. בפוסט אישי אשר העלה ראש העירייה לדף הפייסבוק שלו הוא כתב: "אבי נולד בבנגזי שבלוב בשנת 1941 ללא תאריך לידה, יום וחודש, את חייו החל במחנה הריכוז ג'אדו ולאחר מכן בתחילת שנות ה-50 עלה ארצה למושב אלישמע, ושם, והוא רק בן שמונה, התייתם מאביו ונשלח לפנימיית נעורים. מגיל צעיר עבד. תמיד בחריצות, בצניעות, עם מוסר עבודה גבוה ויושרה. למעלה מעשרים שנה שימש בתפקיד מנהל המשק בבית הספר ברמת הכובש, והמשיך לעבוד עד גיל 76 כי אין לו תחליף. מנהלות בית הספר, צוותי המורים והכי חשוב הילדים, אהבו מאוד את סבא חיים. אבא שלי היה חריף שכל ואדם אהוב, צנוע וטוב לב, בדמותו הכובשת בשקט החזק שלו. לא חסך את שבטו והיה דמות משפיעה על כולם, אהב את אמי, אותנו-ילדיו ונכדיו, שהיינו עבורו מקור לגאווה. אבא חינך אותנו לאהבת אדם, לאהבת החיים, לדעת לעשות הכל, להעניק לאחרים ולא על מנת לקבל בחזרה, לעבוד ולסמוך על עצמך. אבא שלי ידע לעשות הכל, הנדימן אמיתי, כך היה בבית וכך היה בעבודתו בבית הספר. אהב את הבית, את הגינה שאותה טיפח יום יום בכל רגע של פנאי, וכן גם את החתולים שהקיפו אותו ולא עזבו אותו לרגע. כל שעשה היה מכל הלב, צעיר ברוחו ובמראהו, אך מחלת הסרטן הארורה הכריעה אותו ובתוך מספר חודשים עבר סבל רב והפך לאדם קשיש. כן, אבא שלי החזק שמעולם לא אמר שכואב לו, סבל בשקט והלך לעולמו. כואב עד עצמותי. אבא יקר, אתה כבר חסר לנו מאוד, לך לדרכך בשלום. אהבתי ואוהב לעולם".
ההלוויה תתקיים היום, יום ראשון, י"ט בטבת תשפ"א, 03/01/2021 בשעה 13:00 בבית העלמין נורדאו בכפר סבא. המשפחה יושבת שבעה ברחוב הלבנים 31 בצור יגאל. ההלוויה והשבעה יערכו בהתאם להנחיות הקורונה.

יהי זכרו של חיים סער ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שמעון כהן

    רפי סער ראש העיר היקר משתתף בצערך על פטירת אביך שלא תוסיפו עוד לדאבה יהי זיכרו ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר