מפת הקורונה של כפר סבא באדיבות חברת פוינטס

כשבועיים אחרי תחילת הסגר המהודק: באיזה חלק של כפר סבא עלו התחלואה ורמת הסיכון?

מספר שכונות במזרח העיר עלו לרמת הסיכון הגבוהה ביותר להידבקות בקורונה. היכנסו למפת הקורונה האינטראקטיבית של כפר סבא וגלו מה המצב כל שכונה

פורסם בתאריך: 20.1.21 19:06

לפי נתונים שפרסם משרד הבריאות היום, יום רביעי, מספר החולים הפעילים בכפר סבא עומד על 403 לעומת 406 אתמול, יום שלישי. אחוז הבדיקות החיוביות בכפר סבא ירד ועומד על ארבעה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על שמונה אחוזים לעומת 12 אחוזים אתמול. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 26.3 לעומת 27.2 אתמול. אחוז המתחסנים במנה הראשונה בעיר עומד על 36.6 אחוזים, ובמנה השנייה 8.4 אחוזים.
ציון הרמזור של כפר סבא עומד על 5.8 כמו אתמול. צבע הרמזור היומי של כפר סבא התחלף לצהוב. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
8,511 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עלה מחצות ב-1,442 ל-83,342. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 1,185 לעומת 1,174 אתמול, שלישי. מתוכם 309 מונשמים. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד על 9.2, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 95,467. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 4,144 לעומת 4,060 אתמול.

כמידי שבוע, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של כפר סבא לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "כמות החולים הפעילים בעיר עלתה מעט בשבוע האחרון", מסבירה דנינו, "חלה ירידה בכמות הבדיקות שבוצעו בעיר בשבוע האחרון ואחוז הבדיקות החיוביות עלה ועומד כעת על 4% לעומת 3% בשבוע שעבר". היא מציינת שהעלייה בתחלואה התרחשה בעיקר במזרח העיר. "אזור התחנה המרכזית, שכונת הפארק ורחוב הרצל עלו לרמת סיכון 4 לאחר שבשבוע שעבר הם היו ברמת סיכון 3. גבעת אשכול ויוספטל עלו לרמת סיכון 5 לאחר שבשבוע שעבר היו ברמת סיכון 3".

היכנסו כאן למפת הקורונה האינטראקטיבית של כפר סבא וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר

בכפר סבא ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינוני ומעלה להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

גני השרון, כפר סבא הצעירה, שיכון וותיקים, מרכז רפואי מאיר וסביוני הכפר, שיכון עליה, אליעזר.

רמת סיכון 3:

הפרחים ודגניה, הזמר העברית, פועלים ד' ועובד בין ציון, קרית ספיר, אזור דרומי לקניון ערים, פועלים ב' למפרט, משכונות, כפר סבא הירוקה, אזור צפוני לקניון ערים, אזור רחוב גאולה, מעוז, אזור האצטדיון.

רמת סיכון 4:

קפלן ובית ונוף, תקומה, שכונת הפארק ואלי כהן, אזור רחוב הרצל, אזור התחנה המרכזית, מוצקין, דובדבן בכפר וכיסופים, גאולים וחלוצים.

רמת סיכון 5:

יוספטל, חצרות הדר ומזרחי, גבעת אשכול והדרים.

מפת הקורונה של כפר סבא באדיבות חברת פוינטס

טבלת הקורונה של כפר סבא לפי שכונות באדיבות חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אזרח מודאג כל יום בחמש אחר הצוהוריים ,יתקהלות בקבר שיח בנימין , ואף אחד לא סוגר את אתר הקבר ,בושה לעיריה ולמשטרה שלא אוקפים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר