ישי ימיני בפתח החנות צילום אבי כהן - שכן טוב

אחרי 35 שנה: חנות תשמישי הקדושה הוותיקה של ישי ימיני תיסגר בעוד כחודש

"אני אדם מאמין ויודע שהכל לטובה", מסביר ימיני שינסה במהלך החודש הקרוב למכור את המלאי הקיים בחנות במחירים מוזלים

פורסם בתאריך: 25.1.21 10:48

אחרי 35 שנה, סוגר ישי ימיני את החנות שלו 'חכמה ודעת', חנות לספרי קודש, תשמישי קדושה, ספרי לימודי, חומרי יצירה והעשרה לילדים, ברחוב שרת 21 בכפר סבא. כמו בלא מעט חנויות גם בימיני פגעה הקורונה ולכן הוא החליט לסגור את החנות בסוף החודש הבא, ה-28.2, ולנסות למכור עד אז את המלאי במחירי חיסול, מאחר והספקים לא מוכנים לקבל את הסחורה בחזרה. ימיני עושה גם משלוחים עד פתח הבית בערבים.

ישי ימיני בפתח החנות צילום אבי כהן שכן טוב

"אני אדם מאמין ויודע שהכל לטובה", מסביר ימיני, "זו תקופה שצריך לעבור אותה ואני מאמין שיהיה בסדר ויהיה טוב". הוא מדגיש שאינו מבקש נדבות, אלא מזמין את מי שבאמת צריך לבוא ולרכוש בחנות. הוא גם מודה לכל מי שתומך בו.

אבי כהן שכן טוב, אשר עדכן בפייסבוק על סגירת החנות, מוסיף: "מאז שאני בן 15, כשהייתי נער ועברנו לכפר סבא, המשפחה שלי קונה מישי ספרים וציוד. לפני כחמש שנים עברתי להתגורר בדירה מעל החנות שלו ומאז התחזק בינינו הקשר. למדתי ממנו על אהבת חינם וצניעות. כשישי הגיע להחלטה שהוא סוגר את החנות, החלטתי לעזור ולפרגן לו והעליתי פוסט במספר קבוצות והתגובות לא איחרו להגיע. אנשים רבים משתפים את הפוסט ואומרים על ישי רק דברים טובים וזה מחמם את הלב".
טלפון להזמנות – 09-7672921. שעות פעילות החנות – ראשון, שני, רביעי וחמישי 9:00-14:00 ו- 16:30-14:00. שלישי ושישי 9:00-14:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר