הוונדליזם בבית ספר רמז

ניפצו דלתות, חלונות והשחיתו משחקי שולחן: ונדליזם מכוער בסופ"ש בבית ספר רמז

נזק עצום נגרם למבנים בבית הספר בלילה שבין שישי לשבת. "מבנה עציון שופץ לאחרונה והילדים לא הספיקו ליהנות ממנו, זה הרס לשם הרס", אמרה יו"ר הנהגת ההורים, ענבל רבינוביץ'. רפי סער: "נעשה כל שביכולתנו למצות את הדין עם האשמים"

פורסם בתאריך: 8.2.21 07:48

ונדליזם בכפר סבא: אלמונים פרצו לשטח בית הספר רמז במהלך הלילה שבין שישי לשבת וגרמו נזק רב למבני בית הספר ולציוד. שכנים ששמעו רעש ביום שישי לאחר חצות התקשרו למוקד וצוות של הסיור העירוני הגיע למקום. בראשון בבוקר הגיעה למקום המשטרה בעקבות התלונה שהגשה ונפתחה חקירה. מהעירייה נמסר כי במהלך סוף השבוע הוזעקו צוותי ביטחון של אגף ביטחון, בטיחות ושירותי חירום, וצוותי משטרת ישראל לבית הספר בעקבות מעשי הוונדליזם שבוצעו במקום, לרבות במבנה עציון המשודרג, ששופץ רק במהלך הקיץ האחרון. יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר, ענבל רבינוביץ', אמרה: "ההרס רב גם בשטח בית הספר וגם מחוצה לו, הם ניפצו שמשות ודלתות, שברו את משחקי השולחן בחצר, עקרו צמחים מהגינה שהילדים מטפחים ביום יום, נכנסו לאולם הספורט וגם שם הרסו וניפצו את הדלתות של האולם, ניפצו מנורות וחלונות וכן נכנסו ל'בית אברהם', הבית של הקהילה האתיופית שנמצא בסמיכות, וגם שם זרעו הרס. זה לא משהו שנתקלנו בו בעבר ומשעות הבוקר היו במקום המשטרה והמעבדה לזיהוי פלילי".

שולחן משחק הרוס בבית ספר רמז

דלת מנופצת בבית ספר רמז

רבינוביץ מציינת שבשטח בית הספר אין מצלמות, אך מצלמות יש ברחוב וכן במפעל טבע הסמוך. "זה מאוד כואב לי", היא אומרת, "מבנה עציון שופץ לאחרונה והילדים בכלל לא הספיקו ליהנות ממנו. זה הרס לשם הרס ואין שום סיבה אחרת ואני מאוד מקווה שיתפסו את מי שעשה את זה וימצו איתם את הדין. יכול להיות שצריך לשקול לשים מצלמות בשטח בית הספר, היום זה ונדליזם ומחר זה יכול להיות משהו אחר. מובן לי שהתקופה הזו מאוד קשה ובני הנוער משועממים, אבל אסור לנו להרשות שיתרחשו מקרים כאלה".

שולחן הטניס ההרוס

דלת מנופצת בבית ספר רמז בכפר סבא

בעירייה ציינו כי האירוע מטופל על ידי משטרת ישראל ואגף הביטחון העירוני, במטרה למצוא את האחראים לוונדליזם. עוד צויין כי גורמי תחזוקה בעירייה כבר החלו בתיקון הנזקים שנגרמו. ראש העירייה, רפי סער, אמר: "אנו רואים בחומרה רבה כל אירוע של ונדליזם. מצער וכואב לראות את מה שנעשה בבית הספר, בעיקר במבנה החדש, ששופץ אחרי עשרות שנים והביא שמחה לכל כך הרבה תלמידות ותלמידים. אני מצר על הנעשה ונעשה כל שביכולתנו על מנת למצות את הדין עם האשמים".
יש לציין כי מקרה ונדליזם נוסף בוצע בגן גלעד בעיר, שנפרץ אף הוא במהלך סוף השבוע. גם במקרה זה הוגשה תלונה למשטרה, שחוקרת את הנושא.

מהמשטרה נמסר: "הוגשה תלונה והמשטרה פתחה בחקירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רפי סער במקום לרדוף אנשים אחר עבירות תנועה תשקיע בהצבת מצלמות בבתי הספר וחיבורם למוקד העירוני

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר