טל מכלוף. צילום: ירדי עואמי
טל מכלוף. צילום: ירדי עואמי

אוהדים יקרים: הקבוצה צריכה אותנו מאוחדים

על החילוף המנצח של טל מכלוף, הניצחון החשוב בסכנין, ועל המחלוקות בין האוהדים | הטור של רועי עדן

פורסם בתאריך: 11.2.21 14:29

1. אין ספק שהניצחון על בני סכנין הוא הרבה יותר משמעותי אל מול ההפסד להפועל ב"ש לאור מצב הטבלה. עם זאת, קשה להתעלם מתחושת הפספוס על כך שלא הצלחנו ללקט אפילו נקודה במשחק מול הקבוצה מבירת הנגב, שמגלה העונה יכולת בינונית מאוד והופיעה למשחק מולנו ללא ז'וסואה, הכוכב הבלתי מעורער שלה, ללא מאמן קבוע על הקווים ואף ללא עוזר המאמן. התבוסה שנחלה מול מ.ס אשדוד בהמשך השבוע רק חידדה אצלי את תחושת הפספוס שלנו, ועם כל הצער על מחדל ה- VAR והשיפוט, אני תולה את ההפסד המיותר הזה בראש ובראשונה ביכולת הדלה שהקבוצה הציגה, בעיקר בחלק הקדמי האנמי שלא הצליח לאיים על שערו של אוהד לויטה. כפי שקרה לא אחת העונה, קשה להאשים את ישראלי בשער שספג, אם כי גם הפעם התחושה שלי הייתה שהוא צריך היה לעשות יותר, בעיקר עם עבודת רגליים נכונה וצעד אחד ימינה לפני הזינוק במקום להשאר תקוע במקום. השקט החיובי שיש במערכת איפשר להשאיר את ההפסד הזה מאחור במהרה ולהתכונן מנטלית בצורה טובה למשחק החשוב בסכנין, כאשר לאלישע לוי היה ברור שלאחר רצף של שלושה הפסדים הוא חייב לנצח את המשחק הזה מול מי שצמודה אליו בטבלה, בטח לאור העובדה שיש לה משחק חסר.

 

2. כיאה לקרב תחתית טיפוסי, במהלך המחצית הראשונה נראה היה ששתי הקבוצות היו עסוקות בעיקר בלא לספוג. בדיעבד, הסתבר שהמהלך המרכזי התרחש בדקה ה-25 עם כניסתו למגרש של טל מכלוף על חשבונו של טום שלח שנפצע (החלמה מהירה!), מה שהפך לחילוף המנצח של המשחק. אלישע הסיט לעמדת המגן הימני את איתי שור, שעשה עבודה טובה הן בחלק ההתקפי והן בחלק ההגנתי תוך שיתוף פעולה יעיל עם עומר דנינו, שחילץ כדורים רבים ונראה כי שאב המון ביטחון מנוכחותו המרגיעה לידו של טל מכלוף, איש המשחק. גם סודיק אטנדה נראה כמי שמתחיל לחזור לעצמו אחרי תקופה פחות טובה, ואילו אביב סולומון באגף השמאלי בא כהרגלו לעוד יום עבודה, רק חבל שכדור העומק הגאוני שלו לקיזיטו, דקות ספורות לאחר שערו של מכלוף, לא הפך ל-2-0 קל שהיה משחרר המון אוויר לקבוצה ולאוהדים בבית כאחד. אין ספק כי המערך וההרכב ההגנתי הזה אמור להעניק לאלישע לא מעט חומר למחשבה לגבי המשך העונה. גם איתמר ישראלי הציג משחק טוב ובטוח בין הקורות, בשאיפה שתהיה לכך המשכיות ונקבל ממנו נקודות חשובות בהמשך הדרך. עושה רושם כי דומנטאס שימקוס ועומר לקאו מתאקלמים היטב בקבוצה, אך ברור לכל שלא מהם תבוא הישועה בכל הקשור למלאכת כיבוש השערים. לגבי שחקני הרכש הטריים, האנגלי ג'יימי הופקאט והקוסוברי פלורנט חסאני, רב הנסתר על הגלוי בשלב זה.

3. בשבת מצפה לנו משחק קשה במיוחד מול מכבי תל אביב, שנמצאת במומנטום מעולה למרות שקשה להגיד שהיא מציגה כדורגל איכותי. אין ספק שהמשחק החשוב באמת שנמצא כרגע באופק הקרוב הוא דווקא מול הפועל חדרה במחזור הבא, אך כמובן שאסור לוותר מראש על המשחק מול האלופה ועם רוח לחימה כפי שראינו בסכנין, בהחלט ניתן להוציא משהו מהמשחק הזה.

 

4. לאחרונה נחשפתי ברשתות החברתיות למספר תקריות מיותרות בין מחנות האוהדים השונים של הקבוצה סביב מספר נושאים. כמי שפעל במשך שנים רבות במסגרת הועד המנהל של עמותת "הלב הירוק", אני קורא הן לחבריי משם והן לאוהדים המצוינים והמסורים שפועלים במסגרת ארגון "העורק הירוק" לשים את האגו בצד ולא לתת לאף מכולת ציוד או לאף מאבק על אצטדיון חדש להעכיר בינינו את האווירה לקראת חזרתנו ליציעים בקרוב, הקבוצה צריכה אותנו מאוחדים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר