צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

הורי הגן קיבלו הודעה: "בואו לקחת את הילדים". ולא בפעם הראשונה

הורים בגן ילדים מתלוננים על כך שבפעם השנייה בתוך מספר שבועות קיבלו הודעה בהתראה קצרה לבוא לקחת את הילדים מוקדם יותר. "העירייה אמורה לפתור את הבעייה ולא לפנות להורים", הם אומרים. העירייה: "התחלואה בקורונה לא פוסחת על איש, גם לא אנשי ונשות חינוך והוראה"

פורסם בתאריך: 11.3.21 16:41

הורי גן שלדג בכפר סבא התבקשו לאסוף את ילדיהם בשעה 14:00 מאחר והסייעת שממשיכה לצהרון, נאלצה לעזוב מוקדם יותר מסיבות אישיות. לדברי ההורים, זו הפעם השנייה בשבועות האחרונים שהם מתבקשים לאסוף את הילדים לפני הזמן. הם מבהירים שהעירייה צריכה לפתור את הבעיה במקום לדרוש מההורים לעזוב את מקום עבודתם מוקדם יותר. הם מדגישים כי הטענה שלהם אינה מופנית כלפי הסייעת, אלא כלפי העירייה. "כמו שכאשר אני לא מגיעה לעבודה המעסיק שלי מוצא לי מחליף, על מנת להמשיך לתת שירות, גם בעירייה צריכים לדאוג למחליפה", אומרת אחת האימהות.
לדברי ההורים, היום (חמישי) בשעה 12:00 הם קיבלו הודעה מהגננת של הגן, שמאחר והסייעת צריכה לצאת מוקדם להלוויה, הם מתבקשים להוציא את הילדים מהגן בשעה 14:00, מאחר ואיש צוות אחד לא יכול להישאר עם הילדים לבד. "אם זו הייתה הפעם הראשונה, עוד היינו מבינים זאת", מבהירה אחת האמהות, "אבל רק לפני שלושה שבועות התבקשנו גם כן לאסוף את הילדים בשעה 14:00 כי לא נמצאה מחליפה לסייעת. רק אחרי שההורים צעקו והודיעו שזה לא מקובל אליהם, שלחו מישהי מהצד השני של העיר לגן, אז כשרוצים אפשר, וזה צריך להיות כך בלי שההורים יעמדו על הרגליים האחוריות".

ומה קרה היום?

"גם היום  ההורים פנו לכל גורם אפשרי בעירייה, לאגף גנים, שלחו הודעה לראש העירייה, אך בעירייה טענו שאין להם פתרון. היינו מצפים שיסיקו מסקנות מהפעם הקודמת. כמו שאחות בחדר מיון או רופאה שלא נמצאות, לא קוראים למשפחות לקחת את החולים, הציפייה שזה יקרה גם בגנים של עיריית כפר סבא".

מעיריית כפר סבא נמסר: "לצערנו הרב, נגיף הקורונה עדיין כאן והתחלואה בקורונה לא פוסחת על איש, גם לא אנשי ונשות חינוך והוראה. זאת למרות שיעור המתחסנים הגבוה מקרב אנשי החינוך וההקפדה היתרה על ההנחיות ועידוד ביצוע בדיקות קורונה. מעבר לכך, נבצר מסייעת נוספת להגיע לעבודתה בשל מוות במשפחה. עיריית כפר סבא עשתה את כל המאמצים על מנת למצוא מחליפות לשתי הסייעות, אך למצער לא נמצא צוות מחליף, זאת בין היתר בשל בעיית חוסר כוח אדם הבאה לידי ביטוי בכל הארץ, גם בכפר סבא, בשל בידוד בו נמצאים חלק מאנשי ההוראה והחינוך, בשל תחלואה במוסדות החינוך השונים. עיריית כפר סבא תמשיך ותעשה כל מאמץ על מנת לקיים שגרה בטוחה ובריאה בכל מוסדות החינוך בארץ, אך יש לזכור כי כולנו עדיין מתמודדים עם נגיף הגורם לתחלואה גבוהה בישראל כולה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. Nיכל, צפiן

    ההורים מעדיפים שאנשים זרים לחלוטין ישמרו על הילדים שלהם…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר