מנכל המועצה, שרון סספורטס

לכבוד חודש ההוקרה למערך המילואים: הפנינג וכניסה ללא תשלום להופעה של קרן פלס

המועצה האיזורית דרום השרון תקיים מספר פעילויות כהוקרה למשרתי ומשרתות המילואים

פורסם בתאריך: 28.4.21 15:12

לכבוד חודש ההוקרה למערך המילואים, מקיימים במועצה האזורית דרום השרון פעילויות ספורט ופנאי, יום כיף במתחם הנינג'ה והופעה של קרן פלס. ביום חמישי ה-6.5 בין השעות 16:00 – 19:00 תקיים המועצה הפנינג חגיגי במתחם הנינג'ה של המועצה, למשרתי.ות מילואים ולבני משפחותיהם. הפעילות תכלול הפתעות, צ'ופרים לילדים, אורחים חשובים מעולם הנינג'ה וללא עלות.
ביום חמישי 1.7 יתקיים מופע חי של קרן פלס במועצה ומשרתי.ות מילואים של המועצה ייהנו מכניסה חינם למופע בהצגת תעודת משרת מילואים פעיל. ראש המועצה אושרת גני גונן אמרה: "גאים בנשות ואנשי המילואים היקרים והערכיים שלנו. תרומתם המתמשכת, על חשבון שיגרת העבודה והמשפחה, מבטאת ערבות הדדית, רעות ואהבה לחברה ולמדינה".
מנכ"ל המועצה, אל"מ במילואים שרון סספורטס, משרת מילואים פעיל, בעברו מפקד יחידת מילואים מובחרת, ובתפקידו האחרון ראש מחלקת תכנון באגף מבצעים, אמר: "בכל פעם מחדש אני מתרגש לראות את החבורה המדהימה הזאת שמושכת את כל החברה ישראלית כלפי מעלה למקום שכולנו רוצים להיות בו. לשרת במילואים זאת גדלות וזכות גדולה. העוצמה של הרוח המיוחדת, הרעות והיצירתיות, היא הכוח המניע של החברה הישראלית ועל כך הערכתנו הגדולה הן למשרתות ומשרתי המילואים והן למשפחות שעומדות איתנות מאחור".

ההטבות מיועדות גם למשרתי.ות מילואים של פיקוד העורף שפועלים בתחומי המועצה. בנוסף במועצה מבקשים להזכיר שמשרתי מילואים המחזיקים בתעודת משרת מילואים פעיל בתוקף, זכאים להנחה של 5% בארנונה. למימוש הזכות יש לפנות למחלקת הגביה במועצה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר