אצטדיון לויטה. צילום: עזרא לוי
אצטדיון לויטה. צילום: עזרא לוי

העירייה נותנת לתיכונים למסיבות הסיום את ההיכל, הנהגת ההורים: רצינו את האיצטדיון

עיריית כפר סבא הודיעה שתעניק לתיכונים ללא תשלום את היכל התרבות לאירועי סיום השנה. הנהגת ההורים: "אנו מעריכים את הצעד, אבל ציפינו שזה יהיה האיצטדיון, בו מספר האנשים שניתן להכניס גדול ומתאים יותר"

פורסם בתאריך: 10.5.21 08:50

עיריית כפר סבא הודיעה בחמישי האחרון שתעמיד ללא תשלום את היכל התרבות לטובת מסיבות הסיום של התיכונים בעיר. המסיבות ייערכו ללא חלוקה לקבוצות קטנות ועל פי מתווה התו הירוק. בעירייה ציינו ששווי ההטבה הניתנת לכל תיכון עומדת על למעלה מעשרת אלפים שקלים. בהנהגת ההורים הודו לעירייה, אך בתוך כך ציינו שקיימת אכזבה מכך שהעירייה לא העמידה לרשות התיכונים את איצטדיון לויטה, שיכול להכיל יותר אנשים. בהנהגה ציינו כי פנו לפני כשבוע אל ראש העירייה, רפי סער, בבקשה לבחון קיום מפגשי סיום לבתי הספר השונים בעיר – יסודיים, חטיבות ותיכונים, בישיבה בלבד לכמות של עד 1,000 איש באיצטדיון העירוני, המשמש בימים אלה לאירועים מסוג זה על פי כל ההנחיות.

"הנהגת ההורים מעריכה את הצעד ומברכת על כך שעיריית כפר סבא נעתרה לבקשתנו", אומר יובל קדוש יו"ר ההנהגה, "לצערנו ציפינו שזה יהיה האצטדיון, כי קודם כל רק לאחרונה הצהיר ראש העיר שזה קיסריה החדשה וחשבנו שזה יתאים לערוך את המסיבות במקום, במיוחד שמדובר במקום פתוח שיכול להתאים על פי נהלי משרד הבריאות והחינוך. ההיכל מכיל כ-750 מקומות, כיום על פי התו ניתן להכניס 75% מהתפוסה שזה כ-580 מקומות. בפועל זה אומר שאם בתיכון מסיימים בממוצע 240-250 תלמידים ולזה יש להוסיף הורים ואנשי צוות, אז זה כבר מעל מספר המקומות המאושר ולכן הפתרון זה האצטדיון. לצד זה היינו מצפים שיעשו מאמץ נוסף והאופציה למקום תינתן לכלל התלמידים שמסיימים ולא רק לתיכונים".
מהעירייה נמסר: "העירייה פנתה אל כלל מנהלי בית הספר והציעה להם שימוש במתקנים עירוניים כגון היכל התרבות לצורך קיום מסיבות הסיום. כל מנהל בחר היכן לקיים את מסיבת הסיום בהתאם להעדפותיו".

בהמשך לכך שאלנו את העירייה, האם גם האיצטדיון הוצע למנהלים, והאם הוא מהווה גם עכשיו אופצייה עבורם. התשובה תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יק

    באיצטדיון אפשר יהיה להשתמש גם ללא התו הירוק. אוויר הפתוח. מעבר לעובדה המצערת שבכלל מבקשים תו ירוק במסיבות הסיום. העדיפות צריכה להיות האיצטדיון ולא היכל התרבות.

  2. נוי

    הורים חזירים. אין בעיה תשכרו על חשבונכם את האיצטדיון ותשלמו עבורו עבור מאבטחים ועבור אישורי האנשים שצריכים לארגן להחליט כולל מהנדס ואין בעיה. אבל לא תקבלו בחינם. למה?
    למה מגיע לכם?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר