בית הספר רמז. צילום עזרא לוי
בית הספר רמז. צילום עזרא לוי

הפתעה לפני פתיחת השנה: שתי מנהלות בתי ספר הודיעו על פרישה

שתי מנהלות בתי ספר נוספות הודיעו על פרישה מתפקידן, ויו"ר הנהגת ההורים אומר: "יש סימני שאלה מטרידים, צריך לעשות בדיקה מקיפה באגף החינוך"

פורסם בתאריך: 19.8.21 14:42

ענת עומר, מנהלת חטיבת בר לב, וגלית פרדינרו, מנהלת בית ספר רמז, הודיעו בימים האחרונים על פרישה מתפקידן. פחות משבועיים לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ב, טרם נמצאו מחליפים/ות למנהלות היוצאות. בכך מסתיימת שנת תשפ"א עם עזיבתם של מנהלים ומנהלות רבים יחסית. יו"ר הנהגת ההורים העירונית, יובל קדוש, אמר: "מנהלות ומנהלי בתי הספר והצוותים החינוכיים הם העוגן של מערכת החינוך שלנו בעיר, מאוד עצוב לשמוע על עזיבתן של שתי מנהלות נוספות שבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים ושמונה בסך הכל השנה. גם גלית וגם ענת הן מנהלות מובילות ומוכרות בעיר, נשות מקצוע מובילות, ותיקות, ובעיקר מאוד מוערכות על כולם: התלמידים, ההורים והצוותים. עזיבתן המיידית בעיתוי הזה מעוררת סימני שאלה רבים ומאוד מטרידים. ביקשתי שיחה דחופה עם ראש העיר ומנכ"ל העיריה בנושא ואני מאוד מקווה לקבל תשובות מרגיעות ואת התחייבותם לעשות בדיקה מקיפה באגף החינוך ובמידת הצורך את התערבותם האישית לייצבו. אמרתי זאת לא פעם ואומר זאת שוב – אחת ההשקעות החשובות ביותר בחינוך היא טיפוח ההון האנושי שמוביל אותו".

מנהלת חטיבת בר לב ענת עומר

מנהלת חטיבת בר לב ענת עומר

חברת המועצה מהאופוזיציה, הדר לביא, אמרה: "לצערי, בניגוד לערים אחרות, לא הוצגה לחברי המועצה או לוועדת החינוך הערכות לשנת הלימודים החדשה. כך שנראה שיש בלאגן רציני והבעת חוסר אמון במערכת. מצב בו שבועיים לפני פתיחת שנה יש כזה חוסר בהירות הוא מצב קיצוני ולא תקין".

חטיבת בר לב בכפר סבא צילום העירייה

מעיריית כפר סבא נמסר: "בימים אלה מאשר משרד החינוך למנהלים ברחבי הארץ אשר מגיעים לגיל פרישה, לצאת לגמלאות כמקובל בחוק. כמובן שחילופי המנהלים יבוצע באופן סדור ומקצועי עם היבחרם של המנהלים החדשים. אנו מודים למנהלות בתי הספר רמז ובר לב, על שנים ארוכות של נתינה אינסופית ולקיחת חלק משמעותי בהובלת מערכת החינוך הכפר סבאית להישגים משמעותיים, ומאחלים להן הצלחה רבה בהמשך דרכן".
ממשרד החינוך נמסר: "שתי המנהלות פרשו לאחר שנים ארוכות של עשייה חינוכית מפוארת. כעת אנו נמצאים בתהליכי איתור ומינוי מנהלים חדשים לבתי הספר. לאחר בחירת המועמדים ומינויים נוציא הודעה מסודרת. אנו מודים לשתי המנהלות היקרות ומאחלים להן בהצלחה בהמשך דרכן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורח

    מנהלות ומנהלי בתי חולים מתמודדים עם המלחמה, מבלים ימים ולילות בשטח. מנהלי בתי ספר פורשים מחשש שהמערכה תצריך קצת יותר מאמץ מהרגיל

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר