יעל יונוביץ מנהלת חטיבת שזר שעוזבת

כחודש אחרי פתיחת השנה: מנהלת חטיבת שזר עוזבת לטובת הפיקוח

יעל יונוביץ' הפתיעה ובישרה כי היא עוברת למלא תפקיד פיקוח במשרד החינוך. להורים כתבה: "אני עוזבת ברגשות מעורבים, שכן בית החינוך שז"ר הוא בית חם עבורי"

פורסם בתאריך: 12.10.21 09:01

יעל יונוביץ', מנהלת חטיבת שז"ר, בישרה ביום חמישי במכתב פרידה להורי התלמידים על סיום תפקידה. יונוביץ', תושבת כפר סבא, ניהלה את חטיבת הביניים שז"ר מאז 2017, כשקודם לכן מילאה שורת תפקידים ניהוליים במוסדות חינוך בתל מונד והוד השרון. הבשורה ניחתה בהפתעה על הורי ותלמידי שז"ר, שכן העיתוי הגיע כחודש בלבד לפתיחת שנת הלימודים תשפ"א.
במכתבה בישרה המנהלת היוצאת, כי נבחרה למלא תפקיד פיקוח במשרד החינוך ולפיכך תסיים את תפקידה בשבועות הקרובים. היא הודתה כי העיתוי אינו אידיאלי, אך ציינה כי הליך קבלת ההחלטות אינו תלוי בה. יונוביץ' כתבה: "אני מבקשת להבהיר שאני עוזבת ברגשות מעורבים, שכן בית החינוך שז"ר הוא בית חם עבורי. הצוות החינוכי הוא חלק בלתי נפרד ממני ומההתפתחות המקצועית שלי. יחד קידמנו את ביה"ס, פיתחנו תוכניות לימוד חדשות, חיזקנו את הקשר הבינאישי, יצרנו מסגרות מגוונות ומותאמות לצורכי התלמידים. אני מסכמת ארבע שנות ניהול בסיפוק רב ובידיעה שהובלתי צוותי חינוך ומאות תלמידות ותלמידים להאמין בדרך, להרגיש שייכים, לצמוח ולהגשים את עצמם תוך חיזוק הערכים והערבות ההדדית".
יו"ר הנהגת הורי שז"ר, שירלי חביב: "הנהגת הורים בשם כל משפחת שז"ר מברכת את מנהלת ביה"ס יעל יונוביץ' על קבלת תפקיד פיקוח במשרד החינוך. אנו מאחלים לה המון הצלחה ובטוחים כי תדע להוביל ולקדם את החינוך כפי שעשתה בבית הספר. אנו בטוחים וסומכים כי צוות ביה"ס בסיוע עיריית כפ"ס ואגף החינוך ידע להמשיך להצעיד את בית הספר קדימה גם בתקופת חילופי המשמרות. מחכים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מי שייכנס לתפקיד".

 

מעיריית כפר סבא נמסר: ״אנו מאחלים הצלחה גדולה ליעל יונוביץ', שמסבה גאווה רבה למערכת החינוך העירונית. יעל הוכיחה לאורך 4 שנותיה כמנהלת בית ספר שז״ר יכולות מרשימות, והביאה את קהילת בית הספר להישגים נפלאים. אנו מאחלים לה הצלחה גדולה בהמשך דרכה ובטוחים כי ניסיונה העשיר וכישוריה הבולטים ימשיכו להוות תרומה משמעותית לטובת קהילת כפר סבא״.
ממשרד החינוך נמסר: "יעל יונוביץ' זכתה במכרז פיקוח ותצטרף לצוות הפיקוח המחוזי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר