סהר בראון. צילום: עזרא לוי

"מתכוננים למשחק חוץ קשה נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה"

ביום שני יפגשו הירוקים את בית"ר ת"א/רמלה, וינסו לרשום ניצחון נוסף למרות סגל חסר. הקפטן סהר בראון לא מקל ראש ביריבה ואומר: "עוד מוקדם לעשות חישובים"

פורסם בתאריך: 13.9.17 14:27

ביום שני (19:00, רמלה) תנסה הפועל כפר סבא להמשיך את הפתיחה החלומית של העונה, כשתתארח אצל בית"ר תל אביב/רמלה. "אנחנו מתכוננים למשחק חוץ קשה נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה", אמר סהר בראון לקראת המשחק. "אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו ורוצים כמובן לנצח". המאמן מסאי דגו יחסר במשחק את איתי אלקסלסי ויוחאי קריב הפצועים וגם את פיטר נוורה המורחק. יהב אפריאט עדיין בספק למשחק.

על הסיבות להצלחה של הקבוצה עד כה אמר הקפטן: "התחזקנו בכל התחומים. שחקנים לומדים להכיר אחד את השני והסגל נהיה רחב יותר. הגיעו אלינו כמה שחקנים משמעותיים. אנחנו מסתכלים על עצמנו ועל המשחק הקרוב, זה מוקדם מדי לעשות חישובים. לדעתי הרבה קבוצות יכולות לרוץ בצמרת. כמובן שהפועל תל אביב דומיננטית אבל יש עוד קבוצות חזקות כמו בית"ר תל אביב/רמלה, בני לוד, הפועל רמת גן, הפועל פתח תקוה ועירוני ראשון לציון. אני בטוח שאם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו עד עכשיו אז יהיה בסדר".

על תפקידו כקפטן אמר הבלם: "במגרש אני מנסה כמה שיותר להנהיג את הקבוצה, לדבר, לעזור ולכוון את שאר השחקנים, זה גם יותר קל כשאני מאחורה, כבלם. גם בחדר ההלבשה, אם יש בעיות לשחקנים אני דואג לטפל".

"אני מאמין שנבוא באותה גישה, עקרונות ושיטת משחק שהתמדנו בהם עד היום", הוסיף זיקרי. "אני חושב שכל משחק תלוי בנו. אני מאוד מאמין בסגל השחקנים הקיים ובצוות שיכין אותנו בצורה הכי טובה למשחק. אנחנו לא מסתכלים על הקבוצה שנגדנו".

הקבוצה התאמנה השבוע בימים ראשון עד רביעי וביום בחמישי קיבלו השחקנים חופש. בימים שישי, שבת וראשון תתאמן הקבוצה גם כן, כהכנה למשחק ביום שני. ביום רביעי ערכו במועדון טקס הרמת כוסית לכבוד ראש השנה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר