נחום ביתן. צילום פבל טולצ'ינסקי
נחום ביתן. צילום פבל טולצ'ינסקי

נחום ביתן נחקר בפברואר באזהרה בפרשת התלושים של בן חמו

מטעמו של ביתן נמסר: "במסגרת הפעילות החברתית קיבלה גם עיריית כפר סבא, כמו עיריות אחרות, תלושי קניה לנזקקים"

פורסם בתאריך: 13.9.17 19:19

איש העסקים, נחום ביתן, הבעלים של רשתות "יינות ביתן" ו"מגה", נחקר במשטרה באזהרה במסגרת החקירה בעניינו של ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו. כזכור, על פי החשד בן חמו עשה שימוש אישי בתלושי מזון ותווי קנייה שקיבלה העירייה עבור נזקקים. בן חמו על פי כתב החשדות שהגישה נגדו הפרקליטות צפוי לעמוד לדין בכפוף לשימוע בעניין תווי השי, באשמת קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים וגניבה בידי עובד ציבור.
את נושא חקירתו של ביתן בפרשה חשף העיתון גלובס. על פי המידע שבידי גלובס, חקירתו של נחום ביתן נערכה לפני למעלה מחצי שנה, ב-13 בפברואר השנה, ועסקה על פי הפרסום בגלובס בתווי קנייה בסכום של כמה עשרות אלפי שקלים שהעבירה אחת מהחברות שבבעלותו לראש עיריית כפר סבא עבור נזקקים, שלא הגיעו אליהם.
מטעמו של נחום ביתן נמסר בתגובה: "מר נחום ביתן וחברת יינות ביתן שבבעלותו עוסקים לאורך שנים רבות בפעילות חברתית עניפה של צדקה וחסד לסיוע לאלו שמזלם לא שפר עליהם. פעילות זו נעשית בצינעה ובסתר כראוי לפעילות מסוג זה. כחלק מפעילות זו נמסרו לנציגי עיריית כפר סבא, כמו גם לנציגי עיריות אחרות, לקראת החגים, תלושי קניה לנזקקים. בחודש פברואר נחקר מר נחום ביתן באזהרה למשך כ-3 שעות בלבד בקשר למתן התלושים לנזקקים באמצעות עיריית כפר סבא. בתום החקירה הותר למר ביתן לעזוב את תחנת המשטרה ללא כל הגבלה וללא תנאים כלשהם. שמאז לא הייתה כל פעולה נוספת בהקשר זה. לאחרונה פורסם בעיתונות כי המשטרה המליצה להעמיד לדין את ראש עיריית כפר סבא בחשד שניצל תרומות שקיבל מאנשי עסקים לטובתו האישית. מר ביתן מאמין בחובתו להמשיך ולסייע לנזקקים ככל שביכולתו וימשיך לעשות זאת כפי שעשה עד כה לאורך כל השנה ובעיקר בתקופות החגים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר