משה דן-גורי, מנהל שיווק ופיתוח עסקי במרכז הרפואי מאיר, צילום רמי זרנגר

מזאפ לבית החולים: מנהל שיווק חדש למרכז הרפואי מאיר

משה דן-גורי, בעל למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחומי השיווק והפיתוח העסקי, בדגש על תחומי הבריאות והדיגיטל, מונה למנהל השיווק והפיתוח העיסקי במאיר

פורסם בתאריך: 30.11.21 12:31

משה דן-גורי מונה למנהל שיווק ופיתוח עסקי במרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית. הוא יליד תל אביב, בן 49, בעל תואר ראשון משולב בניהול ופסיכולוגיה ובעל למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחומי השיווק והפיתוח העסקי, בדגש על תחומי הבריאות והדיגיטל.

דן-גורי כיהן במספר תפקידים ניהוליים בכירים ובתפקידו האחרון ב- Zap Group שימש כמנהל שיווק, סחר ופיתוח עסקי של תחום המסעדות כולל האתרים REST ורסט משלוחים. קודם לכן, ניהל במשך 7 שנים את תחום השיווק וההכנסות של תחום הבריאות בקבוצת זאפ, כולל אתר Doctors, שימש כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בMEDTRAVEL"" (חברת תיירות רפואית בינ"ל), כמשנה למנכ"ל ב"טאורוס טכנולוגיות" (חברת און ליין בינ”ל) וכמנהל השיווק והמכירות ב"שח"ל טלרפואה" במשך כ-9 שנים.

במאיר ציינו כי דן-גורי הוא בעל ניסיון עשיר בהובלת תהליכים שיווקיים תוך שימוש בכלים דיגיטליים, פיתוח עסקי תוך מציאת מקורות הכנסה חדשים ויצירת שיתופי פעולה עם גופים שונים במשק. בשנת 2019 זכה בפרס הבוסטר מטעם איגוד השיווק על השקתו של אתר Doctors החדש. בתפקידו החדש במרכז רפואי מאיר הוא עתיד להוביל ולפתח מנועי צמיחה חדשים, ליזום ולנהל פרויקטים שיווקיים בקרב קהילות רפואיות ייעודיות, מגזרים ומטופלים בארץ ובחו"ל. כמו כן יסייע בקידום ופיתוח שיתופי פעולה במסגרת החממה הטכנולוגית של המרכז הרפואי.

משה החליף בתפקידו את דניאל מאירוביץ שקודם והתמנה למנהל הפיתוח העסקי של חטיבת בתי החולים של כללית. הוא מתגורר בכפר יונה, נשוי לחגית, בעלת גן ילדים בהוד השרון ואבא לשלושה ילדים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בכיר

    צעד מבורך למאיר כפ"ס – דן גורי מענטש ואיש מקצוע משכמו ומעלה! מקצוען אמיתי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר