נפצים שנתפסו בכפר סבא צילום דוברות העירייה
נפצים שנתפסו בכפר סבא בעבר צילום דוברות העירייה

עשרות נפצים נתפסו בכפר סבא, נערים בגיל 13 נמלטו מהמקום

אנשי השיטור העירוני הוזעקו בעקבות תלונות על פיצוצים באיזור יוספטל והדרים. העירייה: "מבצע האכיפה שלנו מוכיח את עצמו"

פורסם בתאריך: 23.1.22 15:50

מבצע האכיפה נגד השימוש בנפצים שהחל בשבוע שעבר מניב פירות: יחידת השיטור העירונית החרימה עשרות נפצים וחזיזים אסורים לשימוש. במהלך פעולות האכיפה שבוצעו בשבוע שעבר על ידי יחידת השיטור עירונית בהובלת נח חיימסון, לצד צוות סיור הביטחון העירוני, נתפסו והוחרמו עשרות נפצים מסוכנים.

הנפצים והחזיזים, כ-40-50 במספר, נתפסו באיזור שכונת יוספטל והדרים. אנשי השיטור העירוני ושוטרי סיור הביטחון העירוני הגיעו למקום בעקבות תלונות על פיצוצים ודיווחו שמהמקום נמלטו נערים בגילאי 13-14.

 

ראש העירייה רפי סער אמר: "בכל שנה לקראת פורים מתמלאים הרחובות בהדי נפצים שמסכנים את תושבי העיר. מבצע האכיפה הוא חלק בלתי נפרד מהשמירה והטיפוח של איכות החיים בכפר סבא. למען ביטחון ילדינו ולמען מניעת פגיעה בתושבות ותושבי העיר – אני קורא לתושבי העיר לקחת חלק במאמץ העירוני ולהימנע מכל שימוש בנפצים".

דני הרוש סגן ומ"מ ראה"ע, המחזיק בתיק הרשות למניעת התנהגויות בסיכון ותיק הביטחון: "עיריית כפר סבא ממשיכה לשמור על הביטחון והבריאות של תושבות ותושבי העיר. מבצע האכיפה האיכותי שלנו מוכיח את עצמו הודות לשילוב הכוחות של גורמי השיטור, הביטחון והפיקוח העירוניים. אני מודה לכלל גורמי האכיפה שפועלים במקצועיות רבה תוך שמירה על הסדר הציבורי".

אמיר קולמן, מחזיק תיק הקהילה, צעירים ונוער בעירייה: "אני פונה אל כל בני הנוער וגם אלינו ההורים – אנא שימו לב לתופעות הללו. לא נאפשר משחק בנפצים! אנו עומדים לרשותכם לכל פניה וסיוע. אני מודה לכל גורמי האכיפה, רכזי הנוער וכל העוסקים במלאכה", סיכם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר