לורן ומור מזרחי עם התינוקות ואחיות בית החולים מאיר, צילום דוברות מאיר

שמחה כפולה: שתי האחיות חלקו את אותו חדר במחלקת היולדות במאיר

לורן ומור לבית משפחת מזרחי ילדו שתיהן בתוך יממה את ילדיהן במרכז הרפואי מאיר. "זכינו לחוויה שלא יכולנו אפילו לתאר או לתזמן מושלם יותר", הן משתפות ומפרגנות לצוות שליווה אותן

פורסם בתאריך: 3.2.22 14:04

שמחה כפולה במחלקת היולדות במרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית: השבוע ילדה בבית החולים לורן, האחות הבכורה לבית משפחת מזרחי מהוד השרון, ויום לאחר מכן בלבד, ביום המשפחה, ילדה אחותה מור את בנה השלישי בבית החולים. במרבית מזמן הלידה הן אפילו לוו על ידי אותה המיילדת, גלית שמשון.

"זוהי תקופה מורכבת ולא פשוטה והיינו עם לא מעט חששות", מספרות האחיות מזרחי, "אבל בזכות החיבוק ממועדון היולדות במאיר שליווה אותנו בכל שלב והצוות המקצועי והמדהים בחדרי הלידה ובמחלקה, זכינו לחוויה שלא יכולנו אפילו לתאר או לתזמן מושלם יותר אם היינו מתאמצות", הן משתפות.

 

מור מספרת: "תאריך הלידה המשוער של שתינו היה ב-23.1, אבל בכל זאת רצינו להקל על אמא ולתת לכל נכד את היום שלו ואני אפילו ניסיתי למשוך עוד זמן עם צירים כדי לא ללדת באותו היום".

יונת מדי, מנהלת הסיעוד של מחלקת אם וילוד במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "לידה ומשפחות חדשות שנוצרות וגדלות הן הדבר הכי מרגש שיש באופן טבעי. רגש זה מתעצם כשהן מגיעות בכזה תזמון משפחתי יוצא דופן ואפילו ביום המשפחה עצמו. דאגנו ששתי האחיות יחלקו את אותו החדר, וכך יוכלו לנצור את הרגע המיוחד וכמובן להקל על הסבתא שקיבלה תפקיד כפול", היא אומרת בחיוך, "אני מאחלת למשפחת מזרחי היקרה שיגדלו את הבנים בנחת והמון בריאות ואושר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר