מימין ניצן לוי, במרכז נטע קורן ומשמאל סיון פרומר. צילום רשות הספורט

קפיצה במוט באליפות ישראל לנוער: שלוש בנות מכפר סבא כבשו את הפודיום

נטע קורן זכתה במדליית הזהב, סיוון פרומר בכסף וניצן לוי בארד. קורן אמרה: "אני בהחלט מכוונת גם לאולימפיאדה, אבל הדרך עוד ארוכה"

פורסם בתאריך: 7.6.22 12:42

כל המדליות מכפר סבא. נטע קורן מכפר סבא היא אלופת הארץ בקפיצה במוט עד גיל 18 (U18), לאחר שזכתה במקום הראשון באליפות ישראל לקאדטים ונוער שנערכה בתחילת החודש באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף. גם הזוכות במדליות הכסף והארד בענף זה הן מכפר סבא, סיוון פרומר וניצן לוי.

קורן, (15.5), תלמידת תיכון גלילי בכפר סבא, המתאמנת באגודת הפועל אתלטי אורן כפר סבא, קבעה שיא אישי חדש של 3.65 מטרים, שיפור של 15 ס"מ משיאה הקודם, ובתוך כך השיגה גם את הקריטריון לאליפות אירופה שתיערך בירושלים בתחילת החודש הבא בין 4-7.7.

האלופה הטרייה, סיפרה: "רציתי לעשות תוצאה של 3.65 מ' כבר הרבה זמן וכל כך שמחה שהצלחתי לעשות את זה. כן כיוונתי לתוצאה הזו ויחד עם זה באה גם הזכייה במדליה. כרגע יש לי עוד שלוש תחרויות עד אליפות אירופה, המטרה שלי כרגע היא להביא את היכולות שלי לידיי ביטוי, להמשיך ולעלות בשיאים. אני בהחלט מכוונת גם לאולימפיאדה, אבל הדרך עוד ארוכה".

נטע קורן עם המאמן קונסטנטין סמיונוב צילום פרטי

כיצד את מצליחה לשלב בין לימודים לאימונים?
"מגיל קטן אני עוסקת בספורט ומתמידה באימונים, אבל תמיד מוצאת זמן גם ללמוד למבחנים ולעשות עבודות, משום שאני שואפת להצליח ולהגיע רחוק גם בשיאים שלי בספורט וגם בלימודים".

לצד הישגה של נטע, גם המקום ה-2 וה-3 במקצוע זה באליפות הושגו על ידי אתלטיות כפר סבאיות. סיון פרומר זכתה במדליית הכסף עם תוצאה של 3.55 מטרים, וניצן לוי השיגה את מדליית הארד עם 3.30 מטרים. פרומר תיקח אף היא חלק באליפות אירופה הקרובה לצד נטע קורן.

 

קורן מתאמנת בקבוצת הפועל אתלטי אורן כפר סבא. היא, כמו סיון פרומר וניצן לוי, מודרכות על ידי המאמן וקופץ המוט האולימפי לשעבר, קונסטנטין (קוסטה) סמיונוב, שדיבר על ההישג של נטע: "ההרגשה היא מעולה, אפשר לומר שזכינו יחד. נטע שברה את השיא האישי שלה. אני מאמן אותה כ-5 שנים, ועכשיו היעד באליפות אירופה הקרובה להילחם על מדליה. בראייה קדימה, היעד הרחוק יותר הוא להגיע גם לאולימפיאדה".

אימה של נטע, אורלי, סיפרה בגאווה: "אין ספק שיש סיפוק וגאווה גדולה. נטע הצטרפה לקפיצה במוט מאפריל 2017 והתאהבה מהרגע הראשון. היא מתאמנת לפחות שש פעמים בשבוע ואנחנו במשפחה נותנים לה את כל המעטפת, אבל כל ההישגים לגמרי שלה. המחויבות שלה לאימונים ולספורט מעוררת השראה חשוב לי לציין, שהחברות בין הקופצות במוט מאוד מפרגנת והכל בזכות המאמן המדהים שלה קוסטה שדואג לחיבור ופירגון ולהישגים של כל אחת מהבנות בקבוצה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר