קניון ערים צילום עזרא לוי
קניון ערים צילום עזרא לוי

"ילדה רוצה גלידה"? תלונה במשטרה על גבר מבוגר שהטריד ילדה בת שלוש ברחבת קניון ערים

אימה של הילדה סיפרה: "קלטתי אותו 'ננעל' על הבת שלי, עומד במרחק 5 מטרים ממנה ומציע לה גלידה, אדם שנראה כבן 75. נעמדתי ביניהם". בהמשך התברר כי היה מקרה דומה נוסף עם אותו אדם

פורסם בתאריך: 28.6.22 14:28

מטריד. אמא לילדה בת 3 חוותה על בשרה ומקרוב ניסיון הטרדה מינית כלפי בתה הקטנה. באירוע שהתרחש לאחרונה בקניון ערים בכפר סבא. האם, תושבת אלפי מנשה,התייצבה בתחנת המשטרה והגישה תלונה. בערב האירוע המטלטל, היא שיתפה ברשת וכתבה: "אל תתעסקו איתי, גם אם אתה זקן שחושב שהמראה החביב שלך יגן עליך, שתנסה לשכנע את הבת שלי לבוא לאכול איתך גלידה. בעודנו מסתובבות ליד מקדונלדס, הבת שלי טיפה התרחקה ממני (כול הזמן בקשר עין), ניגש אליה אדם מבוגר ובלי להתבלבל אומר לה "בואי חמודה, גלידה". נעמדתי ביניהם ואמרתי עוד בנימוס – "סליחה, מה בדיוק אתה רוצה מהבת שלי"? אז הוא אשכרה אמר לי – "אני מדבר אליה", ואמר לה שוב -בואי חמודה, גלידה". פה כבר התחיל להשתחרר לי הסעיף. שאלתי אותו, באיזה קטע הוא מציע לילדה בת השלוש שלי גלידה ושיתרחק ממנה, חייבת לציין שעדיין בטון תקיף, אך הגיוני. התשובה שלו נכנסת לי לפנתיאון – "מה את רוצה, עוד רגע ויהיה לה חבר בגילי". זה השלב שהתחלתי לשאוג, לא לצעוק, לא לצרוח – לשאוג, כמו שמי שמכיר אותי יודע שאני מסוגלת לעשות. "באיזה קטע אתה חושב שזה בסדר? נראה לך שבגלל שאתה מבוגר זה יגן עליך באיזה שהיא צורה?". "תמשיכי לצעוק תמשיכי" (ענה). "ברור שאני אצעק, גבר שיכול להיות סבא שלה, שהיא לא מכירה, חושב שזה לגיטימי להציע לבת שלי גלידה, וכשאני עוצרת אותו, מנסה לעקוף אותי ולהמשיך לדבר אליה ומדבר איתי על החברים שיהיו לבת שלי? עוף מפה!" וזה השלב שהוא ברח ונעלם, ואני מצטערת שלא צילמתי אותו".

לדבריה, הזרז להגשת התלונה היה סרטון שקיבלה מאחת האימהות שראתה את הפוסט שלה. "זה היה סרטון ששלחה לי אמא מאחת הקבוצות בפייסבוק. לדברי בתה בת 12 של אותה אם, אותו איש ניגש אליה ולחברותיה ושאל אם יש להן חבר. אחת החברות צילמה את האיש מבלי שישים לב, וזה לחלוטין הוא", היא מציינת.

 

האם המזועזת המשיכה לשחזר: "קלטתי אותו "ננעל" על הבת שלי, עמד במרחק 5 מטרים ממנה ומציע לה גלידה, אדם שנראה כבן 75. נעמדתי ביניהם, שאלתי מה אתה רוצה מהבת שלי, אמר לי אני לא מדבר איתך אלא איתה. אמרתי לו שאני לא מרשה לך לפנות לבת שלי, ואז אמר לי את המשפט ההזוי – "עוד רגע יהיה לה חבר בגילי", במין נימה של מה אני מתרגשת בכלל. המשכתי לבקש ממנו להפסיק לדבר איתה, צרחתי עליו ברמה שאתה לא מבין, עד הצד השני של הקניון שמעו אותי." אל תדבר עם הבת שלי! אל תציע לה גלידה ואל תתקרב אליה!!" כשזה מגיע לילדים ולבעלי חיים אין לי אלוהים. ראיתי את המבט שלו בעיניים כשקלט שהבת שלי לבד, מבט של טורף".

למחרת בבוקר, פנתה האם להנהלת קניון ערים לבדוק האם האירוע תועד. "העבירו אותי לבקרה, שם הייתה בחורה מקסימה שמצאה את הסרטון, אבל לא יכלה לשלוח לי אותו, כי זה רק באישור המשטרה. אני לא יכולה להגיד שאני אופטימית שיצא מזה משהו, אבל לפחות עשיתי את הפעולה הרשמית הזו". עוד לדבריה, התאכזבה מחוסר תגובת הסובבים בקניון: "מסביב אף אחד לא ניגש ואמר לו משהו, רק אחרי שהסתיים האירוע הציעו לי להגיש תלונה במשטרה. זו לא פעם ראשונה שאני נתקלת באטימות שכזו".

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות עם קבלת התלונה, כמקובל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר