צביקה סודרי, צילום באדיבות המשפחה
צביקה סודרי, צילום באדיבות המשפחה

הסרטון שזעזע את הרשת: קריאה להחרים את העסק של האדם שתקף את צביקה סודרי

החשוד בתקיפה המזעזעת של צביקה סודרי, שלוקה בתסמונת דאון, נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים. קריאות רבות ברשת להחרים את העסק שבבעלותו באיזור השרון

פורסם בתאריך: 20.7.22 14:50

הרשת גועשת. פרשת התקיפה של צביקה סודרי (41) מכפר סבא, שלוקה בתסמונת דאון, לא יורדת מהכותרות. מספר ימים לאחר האירוע האלים, בו תועד אדם במצלמות האבטחה תוקף נמרצות את סודרי במכולת שכונתית בעיר, עוכב התוקף לחקירה ושוחרר בתנאים מגבילים. שמו של התוקף וזהותו עדיין לא פורסמו רשמית, אולם ברשתות החברתיות התפרסמו קריאות רבות, שפשטו כמו אש בשדה קוצים, להחרים את העסק שבבעלות התוקף הברוטלי. בחלק מהמקומות ברשתות פורסמה גם זהות התוקף. "אני מבקש, מפציר בכל מי שאכפת לו מאנשים עם מוגבלות, להחרים את מי שמרביץ, מתעמר, לועג ומפעיל אלימות כלפי אנשים עם מוגבלות. הוא היכה את צביקה, אדם עם מוגבלות, אנחנו נחרים אותו ואת העסק שלו ציבורית למען הילדים המיוחדים שלנו", כתב אחד האנשים.

אחותו של צביקה, ליאורה, שיתפה אתמול: "צביקה המלך, אנשים כאלה צריכים להיות כלואים. אל תדאג, אנחנו שומרים עליך, ולא אשקוט עד שיקבלו את עונשם". היא פנתה גם לתוקף ולזוגתו: "ורק שתדעו לכם, כפר סבא היא עיר ללא אלימות, אז כנראה שזה לא המקום שמתאים לכם, אז לכו מכאן".

יש לציין, כי צביקה סודרי הינו אחיינו של מאיר סודרי ז"ל, יקיר העיר כפר סבא, שהלך לעולמו לאחרונה. יהושע, אחיו של מאיר ז"ל, הוא אביו של צביקה.

בנוסף, אתמול, זכה צביקה סודרי לביקור של ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, במקום עבודתו במע"ש (מרכז תעסוקה שיקומי). סער לו היכרות מוקדמת עם צביקה, גינה את האירוע האלים ואמר: "את צביקה אני מכיר מאז ומתמיד, הוא אחיה הצעיר של ליאור סודרי, בת שכבתי, ואחת לשבועיים בימי שישי אני פוגש אותו בעיר. מאז שראיתי את התמונות המזעזעות שחשפו את התקיפה הבלתי נתפסת של צביקה, אני לא מצליח להירגע. אני גם לא מצליח להבין איך מישהו מסוגל לתקוף בברוטליות ולפגוע באדם שכולו טוב. חיבקתי אותו ואמרתי לו שהחיבוק הזה הוא לא רק ממני, אלא מכל תושבי העיר הנפלאים שלנו. החוויה שצביקה עבר היא נוראית ומטלטלת. אלימות אכזרית, ועוד בעיר שלנו, היא דבר שאני לא מוכן לקבל בשום צורה ואני בטוח שכך מרגישים כל תושבי כפר סבא, כי אנחנו עיר שתמיד העלתה על נס ערכים של סובלנות וקבלת האחר".

רפי סער וצביקה סודרי, צילום דוברות העירייה

רפי סער וצביקה סודרי, צילום דוברות העירייה

סער הוסיף: "התוקף צריך להיענש ולשלם את המחיר למען יראו וייראו, אני מצפה ודורש את טיפול המשטרה בנושא. אין מקום בשום חברה, ובטוח שלא בעירנו, לאלימות שכזו. אהבת האדם, סולידריות, סובלנות וכבוד לכולם, אלה הערכים אותם אנו מכירים ועליהם נילחם".

 

 

כזכור, מצלמות האבטחה במכולת השכונתית קלטו את התוקף מכה בברוטליות מזעזעת את סודרי, רודף אחריו בתוך החנות ולא מפסיק למרות ניסיונות של בעל החנות לעצור אותו. אירוע התקיפה, בעוד בעלי המכולת מנסה לעצור את התוקף. לדברי ליאורה, אחותו של צביקה המותקף, ילד שנכח במקום החל להקניט את אחיה. לאחר שזה ביקש ממנו לחדול, הילד קרא לבן משפחה, שתקף נמרצות את צביקה חסר האונים. כנגד התוקף הוגשה תלונה במשטרה, והוא, כאמור, עוכב לחקירה ביום שבת ושוחרר בתנאים מגבילים.

בהודעת משטרת ישראל לאחר האירוע נמסר: "המשטרה עיכבה לחקירה תושב כפר סבא בחשד לפגיעה בחסר ישע. חוקרי תחנת המשטרה בכפר סבא פתחו במהלך סוף השבוע בחקירה עם קבלת תלונה בגין חשד לתקיפת חסר ישע במכולת בעיר. במהלך החקירה, אותר ועוכב לחקירה החשוד במעשה, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו, ובסיומה שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר