מימין: נטע קורן (מדליה במכביה), טל רוזנפלד (משחקי וירטוס), פזית רובינס (משחקי וירטוס), גיא מוזס (משחקי וירטוס), צילומים עיריית כפר סבא (נטע קורן) עמותת וירטוס ישראל
מימין: נטע קורן (מדליה במכביה), טל רוזנפלד (משחקי וירטוס), פזית רובינס (משחקי וירטוס), גיא מוזס (משחקי וירטוס), צילומים עיריית כפר סבא (נטע קורן) עמותת וירטוס ישראל

הישגים ומדליות לצעירים מכפר סבא במכביה ובמשחקי וירטוס

כבוד: ספורטאים צעירים מכפר סבא זכו במדליות במשחקי המכביה בארץ ובמשחקי וירטוס לספורטאים מיוחדים בפולין

פורסם בתאריך: 27.7.22 08:34

הישגים ספורטיביים בכל החזיתות. הצלחות ספורטיביות וגאווה גדולה לעיר כפר סבא, כשהספורטאים פזית רובינס, גיא מוזס, טל רוזנפלד, ירדן מנטל ונטע קורן תושבי העיר הביאו הישגים ספורטיביים ראויים לשבח בתחרויות הספורט הבינלאומיות בהן השתתפו – משחקי המכביה הנערכים בארץ ומשחקי וירטוס הנערכים בפולין.

פזית רובינס, המתחרה בטניס שולחן במשחקי וירטוס, קטפה יחד עם טניסאית מצרפת את המקום הראשון בתחרות טניס זוגות וזכתה בטניס שולחן ליחידות במדליית הארד. זוהי תחרות בינלאומית לספורטאים מיוחדים שנערכה בקרקוב, פולין. כמו כן, האצן גיא מוזס סיים את התחרות בפולין כסגן אלוף אירופה, כשזכה במדליית הכסף בריצות 1,500 וב-3,000 מטר. הרוכב טל רוזנפלד סיים באופניים במקום השלישי, מה שהקנה לו את מדליית הארד.

סך הכל יצאו במשלחת הישראלית לקרקוב 14 ספורטאים וספורטאיות שמתמודדים עם אוטיזם, תסמונת דאון ומוגבלות שכלית, והם חזרו לביתם בישראל עם שלל של עשרים ושתיים מדליות, כולל שבע מזהב.

במקביל, בתחרות המכביה, הוכתרה ירדן מנטל, תלמידת תיכון גלילי, כאלופת המכביה בתחרות הקפיצה במוט, כשסיימה במקום הראשון עם תוצאה מרשימה של 3.80 מטרים בתחרות שנערכה בירושלים. נטע קורן, אף היא מגלילי, דורגה שנייה עם תוצאה של 3.35 מ'. שתי הקופצות הינן חניכותיו של המאמן קוסטה סמיונוב באגודת הפועל אתלטי אורן כפר סבא.

 

ראש העירייה רפי סער שיבח את הספורטאים הצעירים: "ברכות חמות למדליסטים הצעירים והמבטיחים שלנו על הזכייה בתחרויות הספורט הבינ"ל – כל אחת ואחד בתחומו. כל הכבוד לפזית, לנטע, ירדן, טל ולגיא על ההישגים הספורטיביים האדירים שהביאו לנו כבוד גדול ושמו את כפר סבא שלנו על מפת הספורט העולמית. אנו רואים חשיבות גדולה בקידום בספורט התחרותי בעיר ואנו מתחייבים להמשיך להשקיע ולפתח את התחום. כל הכבוד".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן, אמר: "אין שמח ממני על ההישגים הנפלאים של הספורטאיות והספורטאים הכפר סבאים שלנו. כל פעם מחדש אני נפעם מהרצון והנחישות להגיע לגבהים והישגים חדשים, כל הכבוד לכם על ההשקעה והחתירה הבלתי מתפשרת למטרה. אתם מודל שמוכיח כי השקעה לטווח הרחוק משתלמת, המשיכו להתקדם בתחומי הספורט שלכם ולשבור שיאים חדשים. ישר כח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר