עידן סרור. צילום זאב שטרן
עידן סרור. צילום זאב שטרן

מחפשת פתרונות: עידן סרור סיכם בבית"ר כפר סבא

הקבוצה של נועם שוהם צברה שלוש נקודות בלבד בשלושת המשחקים הראשונים. קשר עוד השרון צפוי להצטרף בימים הקרובים. "יש לנו כמה בעיות", הודה המאמן

פורסם בתאריך: 25.9.17 15:03

 

לא לפתיחת עונה כזאת ציפו בבית"ר כפר סבא. המועדון, שעשה מאמצים בקיץ כדי לבנות סגל ראוי שלא ייגרר למאבקי התחתית אליהם נקלעה הקבוצה בעונה שעברה, צברה שלוש נקודות בלבד משלושת מחזורי הפתיחה והיא ממוקמת רק במקום ה-13 בליגה א' דרום. ביום שישי שעבר הובסה הקבוצה 3:0 מול מכבי יבנה, כאשר ביום חמישי יארחו הצהובים-שחורים את מ.ס כפר קאסם.

כדי להתגבר על פתיחת העונה החלשה קרוב המועדון לרשום רכש מרשים, כאשר הקשר עידן סרור מהפועל הוד השרון סיכם את תנאיו וצפוי להצטרף רשמית בימים הקרובים אחרי שיקבל את השחרור מקבוצתו. סרור (30), שגדל בהפועל תל אביב ושיחק בעבר בליגת העל, כבש בעונה שעברה עשרה שערי ליגה. אבי חי שוחרר מהקבוצה.

"אני רואה שחקנים רציניים שמתאמנים ומשקיעים", מתעקש המאמן נועם שוהם. "השחקנים מראים נחישות. היינו במגמת שיפור אחרי המשחק נגד דימונה אותו ניצחנו, אבל משום מה שוב הלכנו אחורה. יש לנו כמה בעיות במשחק ההתקפה ובמשחק ההגנה. אנחנו צריכים עדיין להשתפר ולהיות טובים יותר. המשחק נגד דימונה הוא לא קנה מידה, כי נגד יבנה הייתה לנו נפילה גדולה".

למרות התוצאות, הקפטן אלעד שיק אופטימי לקראת ההמשך: "אנחנו עובדים קשה ומבינים שאנחנו צריכים להרים את הקצב. אנחנו קבוצה מאוחדת ומלוכדת וגם כשלא הולך אנחנו ביחד. אין מלחמות ויש חדר הלבשה מגובש מאוד. שחקנים באים לעבוד קשה ולא מתלוננים, ראינו את זה כבר באימונים השבוע שהשחקנים השקיעו יותר. השחקנים יודעים לקחת את עצמם ברצינות,ולא מוכנים שההפסד יעבור לידם".

על הנקודות שהכפר סבאים צריכים לחזק אמר הקפטן: "אנחנו צריכים לעבוד בעיקר על הריכוז שלנו, עשינו כמה טעויות במשחק האחרון וזה גרר אותנו למשחק חלש. מבחינת כדורגל יש כאן שחקנים שיודעים את העבודה ואנחנו רק צריכים לעבוד על ריכוז בפעולות הקטנות. יש לנו עדיין ביטחון כי בסך הכל ספגנו שני הפסדים. הכל בסדר וזה קורה, אנחנו שנים בליגה הזו ויכולים עכשיו לנצח פעמיים והכל יתהפך. גם ניצחון אחד יכול להחזיר אותנו לדרך שלנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר