לירון, אורן, מרטין, תמי והחנות. צילום איה הקטין
לירון, אורן, מרטין, תמי והחנות. צילום איה הקטין

בני הזוג שלו הכניסו רוח חדשה לחנות המשקפיים הוותיקה

בני הזוג לירון ואורן שלו רכשו את הזכויות של חנות האופטיקה הוותיקה בכפר סבא, ובחודש ינואר פתחו אותה מחדש אחרי שביצעו בה מהפך

פורסם בתאריך: 12.6.17 10:18

מי: בני הזוג אורן ולירון שלו, בני 37, פתחו מחדש בחודש ינואר את חנות האופטיקה הוותיקה בכפר סבא, שברחוב ויצמן 40, הנקראת כעת "טליה אופטיק".
העסק: “טליה אופטיק היא כיום חנות משקפיים מלאת סטייל ומותגים, עם נישה מיוחדת למשקפי ספורט, שזה העולם שאנחנו מגיעים ממנו. אורן משתתף בתחרות איש ברזל בשבוע הבא בוונציה, והילדים שניהם אתלטיים”, מספרת לירון.
איך התחילו: “אורן ואני רכשנו את הזכויות של חנות האופטיקה הוותיקה בכפר סבא, שפועלת כבר 31 שנים בבעלותו של האופטומטריסט מרטין בארט. בינואר השנה שיפצנו ושידרגנו את החנות גם חזותית וגם מבחינת המבחר. השארנו את מרטין לעבוד איתנו. הוא נחשב לאופטומטריסט הכי בכיר בכפר סבא ובאזור, ומגיעים אליו לקוחות מכל הארץ. מהמקצועיות של מרטין והשילוב שלנו בעסק יצרנו חנות מקצועית אבל גם צעירה ואופנתית. אלה שני עולמות שהשתלבו יחד וזה מוכיח את עצמו. היום יש בחנות מותגים חדשים ומבחר שלא היה בה מעולם. אם בעבר היו בחנות 50 מסגרות שונות, היום יש לפחות 900 בכל רגע נתון, מה שמבטיח שהלקוחות מקבלים תמיד את המילה האחרונה. אנו מאוד אוהבים אופנה ואנחנו קונים את הקולקציות האחרונות שנחתו בארץ. בחנות ניתן גם לעבור בדיקות ראיה למשרד הרישוי, בדיקות לחץ תוך עיני, התאמת עדשות, בדיקות ראייה מקיפות ועוד”.
חלוקת עבודה: “לא רק מרטין נשאר לעבוד איתנו אלא גם תמי אלקוסר, שמכירה את כל הלקוחות כאילו היו בני משפחה. מרטין אחראי על הצד המקצועי ואני, אורן ותמי אחראים על שירות הלקוחות, ניהול החנות, בחירת מסגרות, קולקציות ועוד”.
בשנה הקרובה: “ממשיכים את הפעילות שלנו באותה מתכונת”.
בעוד עשר שנים: “להיות בעלי רשת חנויות של טליה אופטיק”.
אם לא משקפיים: “משהו שקשור בספורט ובאופנה”.
עצמאים או שכירים: “יש יתרונות לכאן ולכאן. עצמאי מגשים את עצמו ואת החזון שלו ושכיר ישן טוב בלילות”.
הכי כיף: “לקבל קולקציות חדשות”.
הכי קשה: “רק פתחנו אז הכל ורוד. כיף לנו וטוב לנו. אנחנו אוהבים להיות בחנות”.
איך העירייה יכולה לסייע: “להגדיל את מספר החניות. חד משמעית. אני חושבת שיש לי כבר 30 דוחות חניה. וכמובן שתהיה חניה ללקוחות שלנו”.
הכי אוהבת בכפר סבא: “האנשים בכפר סבא מדהימים, רגועים ואיכותיים”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר