דלתות וריאציה
דלתות וריאציה

הדלתות של וריאציה: "אנשים רוצים מוצר ייחודי"

אילן יצחקוב ורפי כהן עבדו כשכירים בתחום הדלתות. הם הבחינו בצורך של הלקוחות במוצרים ייחודיים, פתחו את וריאציה, ומזמינים כל לקוח שרותה להיות מעורב בהכנת הדלת שלו

פורסם בתאריך: 27.9.17 12:28

אחד הדברים החשובים ביותר בבית, אלו הדלתות. מעבר למראה החיצוני והרושם שהדלתות עושות כבר מהרגע הראשון, דלת היא בטיחות ובעיקר ביטחון למשפחה האישית שלך. מי שמבין את זה היטב זו חברת וריאציה, שמשקיעה בכל דלת ובכל משפחה, כאילו זו הדלת הפרטית של הבעלים. "אנשים משקיעים מחשבה וכסף רב בדלת כניסה", מסביר הבעלים אילן יצחקוב. "הם שואלים הרבה שאלות, מתעניינים ומשקיעים המון מחשבה בבחירת הדלת ואנחנו עונים להם על הכל, עוזרים להם, מייעצים ונותנים להם את המענה הנכון עבורם". הוא מספר על שינוי שחל אצל הצרכנים עם שנים: "בעבר 90 אחוז מהאנשים היו קונים את מה שקיים על המדף והיום יותר מ-50 אחוז כבר יודעים מה הם רוצים ומבקשים מוצר אחר, ייחודי שעונה על הדרישה או הצורך האישי שלהם".

דלתות וריאציה

דלתות וריאציה

חברת וריאציה נוסדה בשנת 2002 על ידי אילן יצחקוב ורפי כהן, זוג חברים שגדלו ברב בריח. "שנינו עבדנו בחברה, כל אחד בתפקיד אחר, אבל מה שתפס את שנינו, זה שהיינו עדים לשאלות של לקוחות שביקשו לא פעם לצאת מהפורמט הקבוע, ביקשו דלת אחרת, מראה קצת שונה ותמיד קיבלו את אותה תשובה שזה לא אפשרי".
במשך תקופה עבד יצחקוב במחתרת, הוא בדק את השוק וניסה להבין האם מדובר במשהו חד פעמי או באמת יש לאנשים צורך במשהו אחר ולא שגרתי. לאחר שראה שיש לכך שוק, חבר לכהן וביחד פתחו את חברת וריאציה. "הגדרנו לעצמנו אופק חדש שיהיה אחר מבחינה שיווקית", הוא מספר, "הבנו שהאנשים רוצים שיקשיבו להם ולצורך שלהם. כך הקמנו עסק שפועל על בסיס אישי וכל דלת מוכנה לאחר הקשבה לצרכים של המעצב, האדריכל והלקוחות".

דלתות וריאציה

דלתות וריאציה

בשנת 2014, אחדו בוריאציה את אולם התצוגה ומפעל הייצור למבנה אחד שממוקם במושב ירחיב בשרון, אחר שנים רבות בהן עבדו בהוד השרון. "עברנו למקום גדול שנותן חוויה מלאה", מסביר יצחקוב. "זה לא רק אולם תצוגה שבו רואים את המוצר המוגמר, אלא ניתן לראות גם את אופן ההכנה של הדלתות, שזה דבר שהוא ייחודי לנו".

הוא מוסיף שהלקוח יכול להיות שותף להכנת הדלת: "אם יש לו ידע, מעוף והוא זמין, הוא מוזמן להגיע לבית המלאכה כשאנחנו עובדים על הדלת שלו ולהיות חלק מהייצור שלנו", מסכם יצחקוב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר