צילומים עזרא לוי, מייקל גליקסטיין
צילומים עזרא לוי, מייקל גליקסטיין

פלישה בריטית, שוק קח תן ענק ומסיבת סוף קיץ: סוף שבוע בכפר סבא

וגם: איפה תוכלו לשיר על הבר ומי יגלה לכם את המתכון הסודי לזוגיות ולמה הזאבים מגיעים לכפר סבא

פורסם בתאריך: 20.10.17 07:22

# להקת פינגר פיי מקיימת היום (שישי, 12:15) מופע מחווה בקניון ערים ללהקות בריטיות משנות ה-60. פינגר פיי ישחזרו במופע שירים של להקות כמו האנימלס, הרולינג סטונס, ההוליז, דה ספנסר דייויס גרופ, קרים ועוד, ויביאו לקהל את רוח התקופה ואת הצליל של הלהיטים הבלתי נשכחים שלה.

ארי קטורזה, סולן הפינגר פיי

ארי קטורזה, סולן הפינגר פיי

# יריד הקח תן הגדול ביותר בשרון למוצרי תינוקות וילדים יתקיים היום (שישי, 20.10) בשעות 12:30-10:30, בגינה הציבורית שבפינת הרחובות אלקלעי ואלחריזי בכפר סבא. ביריד, שמארגנת רונית אביהב בן יוסף, בעלת חנות היד שנייה "ברונית", אמורים להשתתף מאות אנשים שכבר אישרו הגעה, ושיחליפו ביניהם פרטי לבוש, צעצועים, ספרים וציוד לתינוקות. ניתן לבחור כל מה שרוצים מהמלאי המשותף, בהתאם לכמות הפריטים שמביאים מהבית.

שוק קח תן

שוק קח תן

# בואו לעודד את מוליכת הליגה הלאומית הפועל כפר סבא, שמארחת היום (שישי), באצטדיון לויטה, בשעה 15:00, את השנייה בטבלה מכבי אחי נצרת. מחירי הכרטיסים: 40 שקלים למבוגר ו-20 שקלים לנוער, חייל ואזרח ותיק. נשים וילדים עד גיל 6 נכנסים בחינם.

אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: עזרא לוי

אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: עזרא לוי

# מבשלים זוגיות הוא מופע בידור אינטראקטיבי וייחודי המציג את "המתכון הסודי" לתבשיל הכי מסובך: זוגיות מוצלחת והקשר בין אהבה, זוגיות, גירושין ואוכל, במתכון חדש, מצחיק ונוגע. המופע מתקיים היום (שישי, 20.10) באודיטוריום בית ספיר, רחוב ירושלים 35, בשעה 22:00. מחיר הכרטיס: 89 שקלים.

המופע מבשלים זוגיות

המופע מבשלים זוגיות

 

# עמותת אמני כפר סבא אמן בעירו מציגים בבית האמנים את התערוכה איש.ה, תערוכה ייחודית בניצוחה של האוצרת שרי גולן ובהשתתפות האמנים המקומיים אופירה ברק, גילה מאיירס, דודו גליל, מיכל זהבי, עדי פסו, אלכס גל ועוד. ביום שבת (21.10), בשעה 11:00 יוקרן במסגרת מפגשבת על התערוכה הסרט "סופת חול". כתובת בית האמנים: רחוב גלר 4.

ד"ר גונזו

ד"ר גונזו

# וכדאי לכם להגיע בצהרי יום שבת לד"ר גונזו בכפר סבא שם מזמינים אתכם למסיבת סוף הקיץ עם די.ג'יי עדי דור ואפטר פרטי צהריים מטורפת ועמוסת פינוקים.

ההצגה "זאבים"

ההצגה "זאבים"

# תיאטרון הקאמרי מציג בהיכל התרבות של כפר סבא את "הזאבים", הצגה קלילה, נוגעת וסוחפת מאת הלל מיטלפונקט ובבימויו, בהשתתפות תיקי דיין, אלון דהן, דן שפירא יצחק חיזקיה, יוסי קאנץ ותמר קינן. היא מספרת על שנות ה-70, תקופה של מהפך פוליטי וחשיפה של שלדים, שלדי עבר של בני משפחתה של זאבה (תיקי דיין), מושבניקית החושפת את סיפורה האישי כאלמנה המתמודדת עם אח הומו וחזרתו של בנה מארצות הברית היישר אל תוך דרמות המשפחה החושפות את סודות העבר. ההצכה תתקיים כאמור בהיכלת התרבות במוצ"ש, בשעה 21:00. מחיר הכרטיס: 145 שקלים.

קבלת שבת בטמפל בר

הטמפל בר

# הטמפל בר בכפר סבא מזמין אתכם להיות הכוכבים של המקום. מה זה אומר? שדותן ששון הבעלים, יחד עם שותפיו למקום, החליטו לתת במה לא רק ללהקות ואומנים מוכרים אלא גם לכם, זמרים/ת, להקות ואומנים צעירים שרוצים לחשוף את יצירתם בפני קהל המקום. זה קורה במוצ"ש בשעה 20:00, ערב במה פתוחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר