מסאי דגו. צילום: עזרא לוי
מסאי דגו. צילום: עזרא לוי

היום בכפ"ס: הקרב על הפסגה. "אף קבוצה לא מעניינת אותנו"

מוליכת הליגה הלאומית מחכה לאחי נצרת באיצטדיון לויטה, דגו מדגיש: "לא חושבים גם על הפער מהפועל תל אביב, מסתכלים רק על עצמנו". הזמנות למשחק חולקו ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 20.10.17 11:25

אפשר לקרוא לזה משחק העונה הראשון. זה אמנם עדיין מוקדם, אבל הריצה המרשימה של המוליכה הפועל כפר סבא וסגניתה אחי נצרת הביאה אותן לקרב לוהט ומסקרן, היום (15:00) באיצטדיון לויטה, כשהמנצחת תכבוש את הפסגה וגם תעצור את הדהירה של יריבתה.

דריכות גדולה במועדון וברחבי העיר. פיטר נווארה, רז כהן, יהב אפריאט ועומר פדידה חילקו אתמול הזמנות לתלמידי העיר, כאשר במקביל חולקו 50 הזמנות נוספות לילדי פנימיית "עלומים", בשיתוף עמותת האוהדים הלב הירוק.

"אף קבוצה לא מעניינת אותנו, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו", אמר מאמן כפר סבא מסאי דגו והתייחס גם לשאלת המרחק מהפועל תל אביב, שנמצאת בתקופה לא טובה עם שני הפסדים רצופים, "לא מעניין אותנו לפתוח פער מהפועל תל אביב. לא דיברנו על המשחק מול נצרת כמשחק עונה, זה בסך הכל מחזור שמיני".

הקפטן סהר בראון, שחזר לשחק מוקדם מהצפוי, החמיר את הפציעה במשחק הליגה האחרון וייעדר היום מול נצרת בשל דלקת מעל הסחוס. מי שעשוי להחליפו בהרכב הוא הבלם חליל פריג'. במועדון מחכים לאבחון מדויק של תוצאות ה-MRI של בראון. כריסטופר מנדיאנגו סוחב פציעה קלה וייעדר גם הוא מהסגל של דגו. מיקי יאזו, שנפגע במשחק הקודם, צפוי לפתוח.

בעמדת השוער לא צפוי שינוי וניקיטה חייקין אמור לפתוח, כשבן וייצמן ימשיך לחכות להזדמנות שלו על הספסל. ויצמן הציג יכולת טובה מאוד בארבעת המחזורים הראשונים ובמשחקי גביע הטוטו, כאשר גורם בכיר במועדון ציין בזמנו כי "ניקיטה הובא לכפר סבא על תקן של שוער ראשון".

היריבה מכבי אחי נצרת מגיעה בכושר נפלא וגם עם ביטחון מול כפר סבא, לאחר שרק לפני שבועיים הדיחה את הירוקים ברבע גמר גביע הטוטו עם 1:3 בלויטה, הפסדה הראשון העונה של כפר סבא בכל המסגרות. הנצרתים ניצחו בנוסף את הפועל תל אביב באצטדיון המושבה. עם זאת, בכפר סבא זוכרים כי בהפסד לנצרת המאמן מסאי דגו עלה עם ההרכב השני, והיום התמונה עשויה להיות שונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר