מגדל המים בכפר סבא מואר בורוד. צילום גור דותן
מגדל המים בכפר סבא מואר בורוד. צילום גור דותן

לציון חודש המודעות לסרטן השד, מגדל המים הואר אמש בוורוד

מגדל המים הצטרף לבניין האמפייר סטייט בניו יורק, בית האופרה בסידני, מגדל אייפל בפריז ובית עיריית הרצליה, שהוארו בוורוד לציון חודש המודעות

פורסם בתאריך: 24.10.17 08:06

מגדל המים בכפר סבא הואר אתמול בוורוד, יוזמה של העירייה לציון חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. חודש אוקטובר כולו מוקדש בעולם לקידום המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, ובמהלכו מתקיימות שלל פעילויות ואירועים לנשים שמטרתם לקרוא להן לבצע בדיקה. הצבע שנקשר למאבק הוא הוורוד, כצבע סרט המודעות. בארץ וברחבי העולם הוארו מבנים רבים בוורוד לרגל חודש המודעות הבינלאומי, כמו בניין האמפייר סטייט בניו יורק, בית האופרה בסידני, מגדל אייפל, היכל התרבות בתל אביב וגם בניין עיריית הרצליה.

מגדל המים בוורוד. צילום גור דותן

מגדל המים בוורוד. צילום גור דותן

 

 

העירייה מסרה כי היא מקיימת גם יום עיון בנושא לכלל עובדות העירייה, במסגרתו יתקיים פאנל של נשים וגברים שהתמודדו עם המחלה וצמחו ממנה. כמו כן, תתקיים הרצאתה של יאנה דרום, שגילתה את הסרטן בחודש השלישי להריונה, חצי שנה אחרי חתונתה ועם סיום התואר השני. מהחוויה שלה היא בחרה לצמוח והגשימה חלום כשפתחה את הרשת הראשונה בישראל לאופנת נשים המתמודדות עם סרטן השד.

מנתוני עמותת "אחת מתשע" עולה כי כיום חיות בישראל כ-21,671 נשים שאובחנו עם סרטן השד בשנים 2014-2010, ושהחלימו או עדיין מתמודדות עם המחלה. עוד צויין כי ממוצע שיעור השימוש בממוגרפיה לגילוי מוקדם בישראל הוא מהגבוהים בעולם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר