פיטר נוורה. צילום: עזרא לוי

בלתי ניתנת לעצירה: 1:3 להפועל כפר סבא בנשר

החוויה של אוהדי הפועל כפר סבא בעונת 2017/18 נמשכת והירוקים פתחו פער של 8 נקודות מהפועל תל אביב השלישית. נוורה כבש צמד, זיקרי עלה ל-10 שערים העונה

פורסם בתאריך: 27.10.17 17:30

משחק חוץ עם 10 שחקנים במשך מחצית שלמה? מתיחות בין יצחק שום ומסאי דגו? הצחקתם את הפועל כפר סבא. הלהיט של הליגה הלאומית הוכיחה היום (שישי) שוב ששום דבר לא יכול לעצור את הדהירה שלה כל הדרך לליגת העל. מוליכת הטבלה רשמה ניצחון 1:3 נהדר בחוץ מול עירוני נשר, ופתחה פער מרשים ביותר של 8 נקודות מהשלישית הפועל תל אביב (סיימה ב-1:1 מול קטמון), רגע לפני המשחק המרתק ביניהן ביום חמישי.

בכפר סבא חששו מאוד מהמשחק בנשר, אבל כבר בדקה השמינית השחקן הטוב בליגה, רועי זיקרי, רשם בישול חמישי העונה כשסידר כדור נהדר לפיטר נוורה, שנגח מדוייק לרשת. בדקה ה-26 זיקרי היה על תקן הכובש בעצמו, כשקיבל כדור נהדר מעומר פדידה כדי לבעוט מדוייק את העשירי שלנו העונה בליגה.

המקומיים, מהמקום הלפני אחרון בטבלה, הצליחו לחזור לעניינים בדקה ה-36 עם שער של עלי כנענה. רגע לפני שריקת המחצית ספגה כפר סבא עוד מהלומה, כאשר יהב אפריאט הצעיר פגע במרפקו בשחקן של נשר והורחק בצדק. למרות החסרון המספרי, כפר סבא המשיכה להוכיח שהיא בצדק בפסגת הלאומית כשתומר לוי המצוין בישל לנוורה את השני שלו במשחק והחמישי שלו העונה.

"קצת פחדתי מהמשחק הזה", הודה מסאי דגו בסיום. "פתחנו חזק ועשינו שני שערים מהירים. אחרי 20 דקות הייתה לנו ירידה ואני אעשה בדק בית",אמר מסאי דגו. לגבי המשך דרכו במועדון אמר המאמן: "בטוח שאני אעמוד על הקווים נגד הפועל תל אביב. אני מאוד נהנה לעבוד פה, לא עברה לי מחשבה לעזוב או לאמן במקום אחר. אני פה עד שיגידו לי אחרת". דגו התייחס גם להרחקה של אפריאט: "מדובר בילד צעיר שעשה שטות וזה קשור כנראה להתלהבות שלו מהתקופה האחרונה".

הרכב: ניקיטה חייקין, תומר לוי, חליל פריג', דושאן מאטוביץ', מיקי יאזו, איתי אלקסלסי, עומר פדידה, רז כהן, פיטר נוורה (טום שלח), יהב אפריאט ורועי זיקרי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר