איתן רוטנברג. צילום באדיבות מועדון הכדורסל של הפועל כפר סבא
איתן רוטנברג. צילום באדיבות מועדון הכדורסל של הפועל כפר סבא

אכזבה בכפר סבא: "לא ציפינו לפתיחת עונה כזו"

קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא פתחה את העונה עם שלושה הפסדי ליגה ועוד אחד בגביע. הקפטן איתן רוטנברג: "מרגישים שיפור אבל זה עדיין לא זה"

פורסם בתאריך: 1.11.17 12:30

לא לפתיחת העונה הזאת קיוו בהפועל כפר סבא. הירוקים, שרואים את קבוצת הכדורגל של המועדון מפרקת את הליגה השנייה, סופרים כבר הפסד רביעי בארבעת המשחקים הראשונים של העונה (כולל בגביע) והם במקום האחרון בליגה הלאומית. ביום שלישי הפסידה הקבוצה 63:78 להפועל באר שבע, הנחשבת לאחת המועמדות לעלייה. המפגש היווה שחזור של מפגש חצי גמר הפלייאוף מהעונה שעברה, אלא שהפעם רכזי שתי הקבוצות החליפו צדדים. טמיר אריאלי עבר הקיץ לשרון, בעוד שעדי כהן סבן עשה את הדרך ההפוכה לאחר שנתיים מצוינות בירוק.

"זה היה עוד משחק שהרגשנו בו פספוס", אמר המאמן יוסי בונן. "שיחקנו מצויין במשך שלושה רבעים ואנחנו מרוצים מהקטע ההגנתי. לצערי 'נתקענו' במשחק ובאר שבע הצליחה לברוח לנו ברבע האחרון". דליס ג'וינר בלט אצל הירוקים עם 20 נקודות ושמונה ריבאונדים.

המאמן התייחס לפתיחת העונה המאכזבת של קבוצתו: "לא ציפינו לפתיחת עונה כזו, אבל צריך לזכור שעברנו מתיחת פנים. ביירון ווסלי הצטרף אלינו די מאוחר, והיה אמור להגיע אלינו שחקן נוסף שבסופו של דבר לא הגיע. היינו מודעים לזה שיהיו קשיים, לפחות בהתחלה. בנינו מראש את הקבוצה עם חבר'ה איכותיים מבחינה אנושית והקבוצה היא נהנית מחומר אנושי טוב מאוד. אנחנו מבינים כולם שצריכים להתגייס ולתת קצת יותר. אני בטוח שנשתפר ונתגבר על זה ביחד. אנחנו צריכים לאט לאט לאסוף ניצחונות ולהתחיל להתכונן לשלבי הסיום של העונה".

קפטן הקבוצה, איתן רוטנברג, שקלע 14 נקודות וקטף 7 ריבאונדים בהפסד לבאר שבע, נשמע מאוכזב: "התחלנו טוב אבל לא ידענו לשמר את היכולת ברבע האחרון וברגעי הסיום. זו החמצה. זו אכזבה גדולה מאוד מבחינתנו, אבל מצד שני אנחנו רואים ומרגישים שיפור אבל זה עדיין לא זה. אנחנו לא מצליחים לקחת את המשחק ברגעים החשובים. ברגעים ששיחקנו ביחד זה היה נראה טוב. אנחנו צריכים להמשיך להזיז את הכדור ואם נעשה את זה אנחנו נקבל תוצאות טובות יותר. מה שצריך לשפר זה את הריכוז בדקות המכריעות של המשחק. אני מאמין שמפה זה ישתפר ונראה טוב יותר". על תפקידו כקפטן בתקופה רעה שכזו אמר רוטנברג: "אני כקפטן צריך לשמור על כולם מאוחדים. שאף אחד לא יוריד את הראש, לעזור לשחקנים ברמה החברית ופחות ברמה הסמכותית, ולדאוג שכולם ימשיכו לעבוד קשה".

ביום שלישי הקרוב תארח הקבוצה את הפועל גליל עליון צפת, שפתחה את העונה עם שני ניצחונות, והפסד אחד. "הייתה לנו הגרלה קשה מאוד בפתיחת העונה עם שתיים מהקבוצות שרצות לעלייה", אמר בונן. "אנחנו קבוצה צעירה ויחסית חדשה וזה מצב לא קל. גליל היא יריבה שהיא פחות או יותר בסדר הגודל שלנו. המשחקים הקרובים יקבעו לאן תלך העונה. המטרות הן קודם כל להישאר בליגה, בתקווה שנוכל להגיע גם לפלייאוף".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר