צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

פרגנו לסבא וסבתא, וקבלו זוג כרטיסים להצגה בהיכל התרבות

עיריית כפר סבא מזמינה אתכם לשתף סיפורים יוצאי דופן על הסבים והסבתות שלכם, ומבטיחה פרס לסיפורים השווים ביותר

פורסם בתאריך: 5.11.17 12:21

במסגרת ציון חודש האזרח הוותיק, מזמינה עיריית כפר סבא תושבים לשתף בדף הפייסבוק העירוני פוסטים ובהם סיפורים יוצאי דופן על הסבים והסבתות שלהם. מהעירייה נמסר כי ועדה מיוחדת תבחר את הסיפורים יוצאי הדופן, והזוכים יזכו בזוג כרטיסים להצגה בהיכל התרבות.

 

"חודש נובמבר מוקדש בכל העולם להוקרת האוכלוסייה הוותיקה ותרומתה לחברה ולתרבות", מסרה העירייה, "בחודש זה נהנים האזרחים הוותיקים משלל פעילויות, אירועים והרצאות. בעיר כפר סבא 7,628 גברים ו- 13,019 נשים פנסיונרים, ועיריית כפר סבא הכינה עבורם מגוון אירועים, ביניהם: טיול "והדרת פני זקן", מופעים מוזיקליים, הרצאות בנושאי תזונה ועוד. חודש האזרח הוותיק יפתח ביום שלישי, 7.9, באירוע פתיחה חגיגי בהיכל התרבות במופע 'שירים שאהבנו' עם צמד רעים. כמו כן, תתקיים מסיבת ריקודי שנות ה- 60 ביום שני, 13.11 בקניון ערים. הסרט 'פוטו פרג" יוקרן לצד הרצאתו של הבמאי קובי פרג' ביום חמישי, 16.11 בבית התרבות על שם רייזל. ב-21.11 תתקיים הרצאה בנושא תזונה נכונה בגיל השלישי ושמירה על הזיכרון בשיתוף מכבי שירותי בריאות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהודית הרצוג

    איזה יופי. שבוע ליום הגימלאים. אני מותיקי כפר סבא כמובן גימלאית. כמה נהנתי ועוד הרבה גימלאים ללכת לסרט בקניון ערים שזה במרכז העיר. מאז שסגרו את בתי הקולנוע אין לנו אפשרות לראות סרט. הרבה מאתנו לא ניידים הקולנוע היחיד הוא במרחק הליכה. אולי לא מגיע לנו בתור קשישים לראות סרט.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר