מסאי דגו. צילום עזרא לוי
מסאי דגו. צילום עזרא לוי

דגו: "אשמח להישאר כאן עוד 3-4 שנים, אני נהנה בכפר סבא"

למרות ההפסד להפועל תל אביב, מוליכת הטבלה שומרת על אופטימיות ומסאי דגו כבר מסתכל קדימה: "לא אעזוב לטובת אף מועדון, הכל בסדר ביני לבין שום"

פורסם בתאריך: 8.11.17 17:17

בהפועל כפר סבא מעבירים שבוע ראשון העונה אחרי הפסד. אחרי ההפסד 1:0 להפועל תל אביב ובעקבות פגרת השזרוע שתערך שלושה שבועות, קיבלו השחקנים חופש עד יום שלישי, עובדה שמספר שחקנים ניצלו לטובת חופשות בחו"ל.

"עדיף להפסיד בצורה כזאת, כשאנחנו יודעים שניסינו לתת את הכל בשביל לנצח", אמר המאמן מסאי דגו ל"ספורט צומת השרון". "ספגנו שער מהיר בדקה הראשונה ואני מאמין שאם היינו מצליחים להשוות היינו מנצחים את המשחק. הגענו להרבה מצבים ולא כבשנו. קורה שפעם בעשרה משחקים לא כובשים, יש משחקים כאלו ואי אפשר לתת בראש לשחקנים על הפסד ראשון. אחרי המשחק אמרתי לשחקנים שאני מאוד גאה בהם ושאנחנו יוצאים לפגרה עם ראש מורם. הכל בסדר, אנחנו קבוצה טובה ואני מאמין שנחזור מהפגרה חזקים יותר".

עבור דגו היה מדובר במפגש פיקנטי עוד יותר, שכן העביר לא מעט שנים בקריירה שלו אצל האדומים, כשחקן וכמאמן במחלקת הנוער. "לפני המשחק עוד הייתה התרגשות, אבל כשהתחיל המשחק עצמו לא היה לי שום רגש, רק רציתי לנצח ולהמשיך את מה שהתחלתי כאן", סיפר דגו. "גדלתי בהפועל תל אביב מגיל 13 וגם אימנתי במחלקת הנוער שם שלוש שנים וחצי. היה לי חלום לאמן את הפועל כפר סבא, סתיו שחם נתן לי את ההזדמנות וגם יצחק שום יכול היה לבחור איזה מאמן שהוא רוצה אבל בחר בי. אני מאוד שמח על כך".

מאמן כפר סבא התייחס לשמועות על מועמדות שלו להפועל תל אביב, עוד בטרם צירופו של רפואה: "לדעתי לא הייתה לזה שום השפעה, דיברו על זה גם לפני המשחק מול נשר והתנתקתי מהכל. אמרתי לשחקנים שלא ייתנו לשום דבר להוציא אותנו מהפוקוס. בניתי פה משהו יפה וצנוע ואני לא אעזוב לטובת אף מועדון. אני לא יכול לשלוט על מה שאחרים אומרים או כותבים. אני אמשיך לעבוד קשה ואני מאמין שדרכי עוד ארוכה בהפועל כפר סבא".

על מערכת היחסים בינו לבין יצחק שום אמר המאמן: "ברור שיש חילוקי דעות בין מאמן לבעל הבית, אבל באמת שהכל בסדר בינינו. אני זה שקובע מקצועית במגרש בסופו של דבר מי ישחק ומי לא ישחק. משום מה פירשו את זה לכיוונים אחרים. אנחנו מדברים בכל אימון. בכדורגל הישראלי יש בעל הבית והוא מחליט, מאמן לא יכול להתחייב שהוא יסיים עונה בקבוצה. מבחינתי אני מאוד נהנה בכפר סבא וכל כולי כאן. אשמח להישאר כאן עוד שלוש-ארבע שנים".
גם אם יסרבו להצהיר על כך, לכל הסובבים את המועדון ברור כי המטרה העונה היא חד משמעית – עליית ליגה. באשר לאפשרות שהקבוצה תתחזק בינואר אמר המאמן: "אני מרוצה מהסגל וממה שבנינו פה. כשנגיע לדצמבר נחשוב אם לחזק ובמי לחזק. אני בטוח שנרצה לעשות שינויים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר